اراک؛

حق طلبی و حق گویی از مهمترین وظایف خبرنگاران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی با انتشار پیامی حق طلبی و حق گویی را از وظایف خبرنگاران عنوان کرد.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ شکر الله حسن بیگی معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در پیامی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار آورده است : خبرنگاران راویان صادق و چشمان بینای جامعه هستند.
وی یادآور شده: خبرنگاران به منزله چشم و گوش ملت و زبان گویای آنها در برابر مسئولان هستند که با تیز هوشی، دقت و رعایت امانت، روشنگری کرده و مسیر بالندگی و توسعه جامعه را هموار می کنند.
 حسن بیگی افزوده: این خادمان بی منت عرصه اطلاع رسانی با دقت، حق طلبی و حق گویی به دور از جنجال آفرینی و هیاهوی سیاسی پیام رسان صادق جامعه هستند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اضافه کرده است: 17 مرداد ماه روزی است که محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف به دست طالبان به شهادت رسیدند و این روز به نام خبرنگار نامگذاری شده است.
حسن بیگی در این پیام، پاسداشت روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی استان مرکزی یادآور شده و یاد و خاطره 244 شهید، 50 آزاده و 12 آزاده خبرنگار دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته اشت.
حدود 600 خبرنگار در استان مرکزی وجود دارد که از این تعداد 120 خبرنگار به صورت سازمان یافته زیر نظر خانه مطبوعات استان مرکزی فعالیت دارند.
انتهای پیام / ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.