عذرخواهی مهدی رحمتی از هواداران استقلال/ بیژن بنفشه خواه و راننده کاروان خندوانه/ تبریک روز خبرنگار مجید صالحی

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

‌‌۱۷ مرداد: روزخبرنگار تصویری منتشرنشده از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جمع خبرنگاران، پس از یکی از جلسات شورای عالی دفاع

اینستاگردی

مهدی سلطانی نوشت: روز خبرنگار بر خبرنگاران حقيقت نويس، مؤدب، با تربيت، با شرف و با فرهنگ مبارك باد

اینستاگردی

دانیال عبادی نوشت: آقا "سام راد" كوچولوى دايى، آغاز زندگيت مبارك پ ن: اينجا هنوز چشماش رو به دنيا باز نشده

اینستاگردی



مهدی رحمتی نوشت: هواداران عزيز سلام. ممنونم از بابت حمايتهاتون، و دست تك تك كسايي كه اومدن استاديوم رو ميبوسم، بابت اين دو بازي از همتون عذرخواهي ميكنم و اينكه شرمندتون شديم، انشاالله اگر عمري باقي باشه جبران ميكنيم.

به اين تيم ايمان داشته باشيد ، چون ايمان شما به ما قوت قلب ميده و باعث ميشه با انگيزه و تلاشه بيشتر در اين راه سخت قدم برداريم. لطفاً به كسي فحاشي نكنيد و هر چي دوست داريد به من بگيد. در حال حاضر مهم موفقيت و سربلندي استقلاله. لطفاً برامون دعا كنيد كه شرمنده شما نشيم. 
در اخر هم خواهش ميكنم جواب كساني كه به من حرف ميزنن رو نديد ، چون هر كسي يه نظري داره كه محترمه. ممنونم از لطفتون. التماس دعا. يا حق

اینستاگردی


رامبد جوان هم در صفحه اینستاگرام خود تصویر زیر را به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی

نادر قاضی پور نوشت: ریاست محترم سازمان ثبت اسناد کشورقول مساعد در خصوص چاپ تصویر دریاچه ارومیه بر روی اسناد تک برگی صادره را با وضوح بیشتر راکه قبلا دوستان عزیزم از بنده پیگیر بودن را دادن

اینستاگردی


لیلا بلوکات نوشت: و "قلم” بهانه ای شد تا ذهنمان را از قید کلمات بی شمار رها کرده و جسورانه در بیکران دنیای "خبر” خلاصه شویم.روز خبرنگار مبارک....به تمام دوستان خبرنگارم تبريك ميگم 

اینستاگردی


بیژن بنفشه خواه نوشت: جاده همدان غار علیصدر، با حسام صادقی عزیز راننده محترم کاروان خندوانه در حال ضبط برنامه همین الان

اینستاگردی

مجید صالحی نوشت: فراموش نکنیم که آگاهی از غالب اطلاعات پیرامون در تمامی عرصه های مختلف اعم از علمی ، فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی و ... به واسطه قلم و دوربین عزیزانی است که در جهت اطلاع رسانی میکوشند .

و گاه چه تلخ است که این عزیزان قلم و دوربینشان به اشک و یا خونشان آمیخته میشود... دوستان خبرنگار متشکریم روزتان فرخنده باد

با آرزوى خبرهاى خوش از شما پيغامبران خوش خبر

اینستاگردی


محسن رضایی نوشت: خبرنگاران با خبر، گزارش و تحلیل افکار عمومی را می سازند. افکار عمومی هم در تمامی امور زندگی و سیاست و امنیت تاثیر دارند. خبر فیش های حقوقی برخی از مسئولان کشور، دولت و مجلس را از یک خواب غفلت بیدار کرد.

خبرنگاران مستقل و آزاده که درد و رنج بشر را صادقانه بگویند، اخبار درست و واقعی را به مردم برسانند بسیار ارزشمند و مفید به حال مردم هستند.
روز خبرنگار را به همه خبرنگاران آزاده تبریک می گویم.

اینستاگردی


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار