اصفهان؛

برخوردپلیس با عرضه‌کنندگان پوشاک نامتعارف در اصفهان

فرمانده انتظامی اصفهان با اشاره به اینکه برخورد با عرضه کنندگان پوشاک نامناسب نیز دردستورکار پلیس قرار گرفته است، گفت: به همه توزیع‌کنندگان هشدار می‌دهیم تا به فکر تغییر دکور باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سردار عبدالرضا آقاخانی با بیان اینکه مقابله با ناهنجاری‌ها از ماموریت‌های اصلی نیروی انتظامی در تیر ماه بوده است، گفت: با توجه به حجم زیاد هجمه‌های فرهنگی، نیروی انتظامی استان تمام توان بالقوه خود را وارد صحنه کرده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به ورود فرهنگ‌های مبتذل در گوشه و کنار خیابان‌ها و محافل اشاره کرد و بیان داشت: پلیس‌های تخصصی اماکن و اخلاقی نیروی انتظامی استان اصفهان برای برخورد، توجیه و اخطار با توزیع‌کنندگان پوشاک نامتعارف وارد عمل شده و تعداد برخورد در این موضوع نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۱ درصد افزایش‌یافته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سگ‌گردانی نیز از معضلات اجتماعی شهر اصفهان است، اضافه کرد: در این راستا با استفاده از نیروهای تخصصی برخورد با این گونه تخلفات تا ۷۵ درصد افزایش یافته است و به دنبال به صفر رساندن پدیده سگ‌گردانی در استان اصفهان هستیم.

سردار آقاخانی با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی برخورد با نصابان ماهواره در اصفهان ابراز داشت: همچنین برخورد با معضلات موجود در باغ تالارها نیز در چهار ماهه امسال با افزایش ۱۸ درصدی روبرو بوده است.

وی میزان افزایش برخورد با اراذل و اوباش در چهار امسال را نیز ۴۹ درصد اعلام کرد و افزود: برخورد با کافی‌نت‌های متخلف نیز ۶۰ درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم اصلاح جامعه قرار دارد، اضافه کرد: در اتاق فکر ناجا برای مردادماه جمعی از نقطه نظرات مردم و مسئولان استفاده و به همراه پیامی که از شهدا در این ایام گرفته شد مأموریت‌های خاص برنامه‌ریزی‌شده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه با توجه به شناسایی کانون‌های بحران در سطح استان اصفهان برنامه‌ریزی برای از هم پاشیدن این کانون‌های جرم در دستور کار است، افزود: کانون‌های فساد و مفاسد اجتماعی همچون کانون‌های اراذل‌واوباش و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در این طرح قرارگرفته‌اند.

سردار آقاخانی استفاده از سلاح‌های شکاری در مراسم‌ها، محافل و عزاداری‌ها را ممنوع اعلام کرد و گفت: هرگونه استفاده و تردد با سلاح‌های مجاز و غیرمجاز در شهرها ممنوع است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برخورد با عرضه کنندگان پوشاک نامناسب نیز در دستور کار پلیس قرار گرفته است، بیان داشت: به همه توزیع‌کنندگان این‌گونه پوشاک هشدار می‌دهیم تا سریعاً به فکر تغییر دکوراسیون‌های خود باشند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به هوشیاری و دلاورمردی‌های پلیس آگاهی استان در برخورد با موضوع قاچاق کالا، تصریح کرد: قاچاقچیان کالا قبل از اینکه ناجا و دستگاه قضایی به سراغ آن‌ها برود، خودشان اموال قاچاق را آتش بزنند.



انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.