پولیتیکو گزارش داد:

مشاوران اقتصادی ترامپ حامیان مالی وی نیز هستند

پولیتیکو در مطلبی به معرفی برخی از چهره‌های معرفی شده به عنوان مشاوران اقتصادی ترامپ پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وب‌سایت پولیتیکو در مطلبی نوشت: پس از ماه‌ها سرزنش کاندیدای‌های دیگر درباره مدیون بودن به حامیان مالیشان، این هفته دونالد ترامپ – نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا – از شورای اقتصادی خود رونمایی کرد. بسیاری از افراد این گروه را حامیان مالی برجسته دونالد ترامپ تشکیل می‌دهند.

از 13 نفر معرفی شده – که ترامپ از آن‌ها به دلیل موفقیت‌ها و تجربیات منحصر به فردشان تحسین کرده است – 5 نفر آن‌ها از حامیان بزرگ مالی دونالد ترامپ هستند که بیش از 2 میلیون دلار به ستاد تبلیغاتی ترامپ پرداخت کرده اند. گفته می‌شود 2 نفر دیگر نیز در این گروه، ترامپ را در تبلیغاتش یاری داده اند.

"استیون مانکین" – مدیر امور مالی ملی ترامپ – در میان این افراد قرار دارد. مانکین یکی از افراد مهم در کسب سرمایه برای تبلیغات انتخاباتی ترامپ بوده است. وی در ماه ژوئن (30 روز منتهی به 10 تیر) به کمپین ترامپ 425 هزار دلار پرداخت کرد. برخی دیگر از حامیان مالی بزرگ ترامپ که در گروه مشاورین اقتصادی وی نیز حضور دارند عبارتند از:

"استیو فینبرگ"، موسس و مدیرعامل شرکت "مدیریت سرمایه سربروس" که طی دو نوبت 678800 دلار به کمپین ترامپ کمک کرد.

"اندی بیل"، میلیاردری که 449400 دلار – بیشترین میزان پولی که از نظر قانونی می‌توان به ستادهای انتخاباتی در آمریکا پرداخت کرد – را به ترامپ بخشید. وی همچنین در بسیاری از تبلیغات ترامپ، وی را یاری داده است.

"تام برک"، دوست قدیمی ترامپ که 399 هزار دلار به کمپین انتخاباتی ترامپ پرداخت کرد. وی در جمع آوری سرمایه برای تبلیغات ترامپ نیز بسیار موثر بوده است.

"هاوارد لوربر"، مدیرعامل شرکت وکتور، که در ماه ژوئن 100 هزار دلار به ترامپ کمک مالی کرد.

یکی دیگر از افراد معرفی شده در شورای اقتصادی ترامپ، "استیو رات" است. وی بنیان‌گذار بنگاه املاک و مستغلات "ورنادو" است. وی پیش از این در تبلیغات انتخاباتی ترامپ نقشی نداشته است. اما او یکی از حامیان مالی قدیمی حزب جمهوری‌خواه است. رات به ستاد تبلیغاتی "جان مک‌کین" در سال 2008، بیش از 230 هزار دلار کمک کرده بود.

بر اساس گزارش‌ها، ترامپ روز دوشنبه این هفته قصد دارد برنامه اقتصادی خود را در انجمن اقتصادی دیترویت مطرح کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار