قزوین؛

تاکید برتکریم ارباب رجوع از سوی کارکنان دستگاه های اجرایی

معاون سیاسی و امنیتی استانداربر رعایت حقوق مردم و تکریم ارباب رجوع از سوی کارکنان دستگاه های اجرایی تاکید کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ ایوب رحیمی در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی افزود: رعایت حقوق مردم از وظایف دستگاه ها بوده و از دستگاه های اجرائی انتظار می رود بر کارکنان خود نظارت داشته و با سرمایه های اجتماعی با صداقت و راستی رفتار کنند.

وی ادامه داد: دستگاه ها در حد توان، امکاناتی را برای مردم در دستگاه خود فراهم کنند تا مراجعان بتوانند با آرامش و آسایش بیشتری مطالب خود را با کارشناسان و مسئولان در میان بگذارند.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار ادامه داد: دستگاه های خدمات رسان مشکلات و مسائل مطرح شده از سوی مردم را به موقع پاسخ دهند و با صیانت از حقوق شهروندان در ارائه خدمات به موقع و سریع به آنان تلاش کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری در ادامه به موضوع عفاف و حجاب کارکنان در دستگاه ها اشاره کرد وگفت: همه وظیفه دارند که در سازمان ها و ادارات خود موضوع حجاب و پوشش مناسب را رعایت کنند و نوعی خود نظارتی را در بین کارکنان به وجود آورند که تمامی این امور موجب افزایش سرمایه اجتماعی است و تسهیل در کار و امور مردم را در پی دارد.

رحیمی افزود: موضع عفاف و حجاب در دستگاه های دولتی و اداری استان بیش از 95 درصد رعایت می شود و از همه همکاران در دستگاه ها تشکر و قدردانی می شود که این واجب الهی را رعایت می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار