قزوین؛

قول مساعد مسئولان برای خبرنگاران

مراسم روز خبرنگار امسال با قول های مساعد مسئولان به خبرنگاران در سرای سعدالسلطنه به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ استاندار قزوین در این مراسم از  نقش خبرنگاران در توسعه استان  گفت و افزود :  برای حل مشکلات این قشر پرتلاش آمادگی کامل داریم.

قول مساعد مسولان برای خبرنگارانقول مساعد مسولان برای خبرنگاران

فریدون همتی خاطر نشان کرد : خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم ومسئولان هستند و در شفاف سازی امور وتقویت وحدت نقش موثری دارند.

وی از خبرنگاران خواست تا در نگارش  خود انصاف، وجدان و عدالت را مد نظر داشته باشند و آن طور بنویسند که واقعیتها پنهان نشود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این مراسم از نظم بخشی به آگهی ها مطبوعات خبر داد و گفت :یارانه تنها ابزار کنترل‌کننده رسانه ها و در عین حال بازدارنده نشریات غیرقانونی است.

قول مساعد مسولان برای خبرنگاران

نصرتی شهردار قزوین هم گفت: دغدغه اصلی اهالی مطبوعات تعاونی مسکن است که در حوزه شهری کارها در حال پیش رفت می باشد و اگر موارد دیگری باشد شهرداری پیگیری خواهد کرد.

نصرتی همچنین برای اختصاص مکانی جهت استقرار خانه مطبوعات ونمایندگان رسانه ها اعلام آمادگی کرد و گفت: در صورتی که به طرح مشترکی در این زمینه رسیدید ما  همکاری کنیم.

رییس خانه مطبوعات استان  هم حقوق و مزایای این قشر را از دغدغه های اصلی آنان بیان کرد افزود : خبرنگاران استان تا نیمه شهریور بیمه می شوند.

 در این مراسم همچنین دو تن از خبرنگاران به نمایندگی از خانواده رسانه استان  مشکلات و خواسته های اهل قلم را بیان کردند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار