وقتی ترامپ برای رأی آوردن به هر دری می‌زند؛

ارائه طرح کاهش مالیات خانواده‌های دارای فرزند از سوی ترامپ

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سخنرانی امروز، چشم‌انداز برنامه‌های اقتصادی خود را ترسیم خواهد کرد.

ترامپ در آستانه ارائه طرح کاهش مالیات خانواده‌های دارای فرزندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌بی‌سی نیوز، «دونالد ترامپ،» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، قصد دارد در سخنرانی امروز (دوشنبه) در «باشگاه اقتصادی دیترویت»، چشم‌انداز برنامه اقتصادی خود را ترسیم کند. تجارت، مالیات، مهاجرت و قوانین و وققرات اقتصادی از جمله موضوعاتی است که پیش‌بینی می‌شود ترامپ در سخنرانیش به آن‌ها بپردازد. 

 باشگاه اقتصادی دیترویت که اعضای آن را سرپرستان اقتصادی منطقه تشکیل می‌دهند به محلی برای تشریح برنامه‌های اقتصادی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تبدیل شده است. رویداد امروز نخستین سخنرانی ترامپ درخصوص برنامه‌های اقتصادی پس از تعیین 13 مشاور اقتصادی در هفته گذشته، محسوب می‌شود. 

این سخنرانی تلاشی برای بهبود چهره مخدوش ترامپ -بویژه پس از تنش‌های بوجود آمده بر سر اظهارات نژادپرستانه وی علیه والدین سرباز مسلمان آمریکایی کشته شده در عراق- است. یکی از معاونان ستاد انتخاباتی ترامپ که خواست نامش فاش نشود، در این خصوص اظهار داشت: در طرح اقتصادی ترامپ از خانواده‌هایی که برای نگهداری از فرزندانشان هزینه پرداخت می‌کنند، مالیات کمتری دریافت خواهد شد؛ زیرا، وی معتقد است داشتن فرزند نباید نقطه‌ضعف محسوب شود.      

ترامپ همچنین تلاش خواهد کرد تا قانون مالیات 40 درصدی برای خانه هایی با ارزش 5.45 میلیون دلار را لغو کند. وی برای موسسات تجاری آمریکایی مالیاتی 15 درصدی پیشنهاد خواهد داد و سعی خواهد کرد تا سطح حمایت از اختراعات و مالکیت فکری را گسترش دهد. نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا همچنان به مخالفت خود بر طرح شراکت ترنس-پسیفیک، که از سوی اوباما و حتی بسیاری از جمهوری خواهان مورد حمایت است، ادامه خواهد داد. ترامپ همچنین بر ادامه حمایت خود در صنعت ذغال سنگ ادامه خواهد داد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار