کرمانشاه؛

دلایل توسعه نیافتگی کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت :عدم برخورداری از راه آهن را یکی از دلایل توسعه نیافتگی کرمانشاه عنوان کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ استاندار کرمانشاه گفت: روند احداث راه آهن کرمانشاه در دوران دولت اصلاحات آغاز شد و با تلاش ها و رایزنی های صورت گرفته قطار در دوران دولت تدبیر و امید به کرمانشاه خواهد آمد که این یک اتفاق خوب است.

رازانی بیان نمود: بر اساس شاخص های موجود استان کرمانشاه در مسیر توسعه قرار دارد و آینده امید بخشی دارد. راه آهن در حال اجراست و در زمان همین دولت به پایان می رسد. در همین دولت 8 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی به طرح مهار آب های مرزی و پروژه بزرگ گرمسیری اخصاص یافت و این طرح به تنهایی در استان انقلابی ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: طرح منطقه ی آزاد قصرشیرین در دستور کار هفته آینده کارگروه مربوطه قرار دارد و این به منزله ی شروع فرایند تصویب آن در شورای عالی مناطق آزاد است تا پس از طی تشریفات مرسوم به مجلس ارایه شود.

این مدیر ارشد همچنین به روند احداث پتروشیمی چهارم و پالایشگاه آناهیتا اشاره کرد و گفت: امتیاز احداث پتروشیمی اسلام آباد با یک و نیک میلیارد یورو سرمایه گذاری درهمین دولت تصویب شد و در سفر رئیس جمهور نیز تأمین ارز آن از صندوق توسعه ملی تصویب شد که این طرح به تنهایی برای شکستن مانع بیکاری استان کافی است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
عامل رشد نکردن کرمانشاه چیست؟
آخرین اخبار