کدام هواپیماهای کشور از رده خارج می‌شوند؟

براساس بخشنامه سازمان هواپیمایی كشوری شركت های هواپیمایی متعهد شده اند ظرف سه ماه آینده نسبت به خروج كلیه هواپیماهای از رده خارج خود اقدام كنند.

خروج 27 فروند هواپيمای از رده خارج از فرودگاههای كشور

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری ،رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری، از خروج 27 فروند هواپیمای از رده خارج از فرودگاههای كشور خبرداد و گفت: براساس بخشنامه سازمان هواپیمایی كشوری شركت های هواپیمایی متعهد شده اند ظرف سه ماه آینده نسبت به خروج كلیه هواپیماهای از رده خارج خود اقدام كنند.

جعفرزاده، اظهارداشت: جهت استفاده بهینه از ظرفیت های موجود، ارتقا ایمنی، كاهش تاخیرات و براساس بخشنامه سازمان هواپیمایی كشوری مبنی بر الزام شركت های هواپیمایی نسبت به خروج هواپیماهای از رده خارج از فرودگاهها زمینه خروج خروج 27 فروند هواپیمای از رده خارج از فرودگاههای مهرآباد، هاشمی نژاد مشهد و زاهدان فراهم شد.

وی با بیان اینكه هواپیماهای مذكور از نوع بوئینگ 747، بوئینگ 727، فوكر100، ایرباس 300، BAE و فالكن20 است، افزود: 10 فروند از این تعداد هواپیماها متعلق به ناوگان هوایی ایران، 11 فروند ماهان، 5 فروند آسمان و یك فروند از هواپیمایی پویاست.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری با بیان اینكه عملیات خروج این هواپیماها از هم اكنون آغاز شده است، افزود: هواپیماهای مذكور یا به مراكز دانشگاهی، پژوهشی و تحقیقاتی و یا خورد شده (Scrap) و از فرودگاه خارج می شوند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار