شریعت نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

جایگزینی سیستم های مدرن در مدیریت پسماند/امحای زباله از شیوه سنتی خارج می شود

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: مدیریت پسماند زباله با شیوه سنتی، هیچ مشکلی را در سال های اخیر برطرف نکرده است.

جایگزین شدن سیستم های مدرن در مدیریت پسماند/امحای زباله از شیوه سنتی خارج می شودشمس الله شریعت نژاد عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: متاسفانه در سالهای اخیر مدیریت پسماند و زباله های کشور به شکل سنتی انجام می شود که با وجود اقدامات جدید در راستای بهبود شرایط، هیچ بهبودی در مشکلات این حوزه حاصل نشده است.

وی تصریح کرد: نبود اعتبارات لازم در جهت تامین و خریداری تسهیلات و ابزارهای مدرنیته موجب شد تا زباله و پسماندهای حاصل از آن، محیط زیست و منابع طبیعی کشور را دستخوش آلایندگی کند.

شریعت نژاد ادامه داد: شیوه های سنتی مدیریت پسماند و امحای زباله، دیگر پاسخگوی حجم وسیع تولید زباله در کشور نیست، در همین راستا جایگزینی دستگاه ها و شیوه های سنتی به سیستم های مدرن بسیار ضروری است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منایع طبیعی گفت: خوشبختانه در خصوص جایگزین شدن دستگاه های مدرن به جای سنتی در امحای زباله و  پسماند، قول جدی به متولیان امر داده شد که امیدواریم هر چه سریعتر با روی کار آمدن دستگاه های زباله سوز، حداقل بتوانیم یکی از عوامل تشدید کننده آلایندگی محیط زیست را حذف کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
لطفا براي تامين سلامت مردم با قدري هزينه از ماليات نياز به دستگاه های زباله سوز را تسريع بخشيم!
آخرین اخبار