بهنام صفوی در «دوباره گوش کن»:

من به آهنگ «کاشکی» محسن چاوشی رای می‌دهم

در میان گزینه‌های نظرسنجی مردمی برترین قطعه موسیقی در وصف امام رضا(ع) به آهنگ «کاشکی» محسن چاوشی رای خواهم داد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی برنامه «دوباره گوش کن»؛، جدیدترین قسمت برنامه موسیقایی «دوباره گوش کن» شب گذشته  با حضور بهنام صفوی، خواننده مطرح موسیقی پاپ  و یکی از گزینه های نظرسنجی مردمی برترین قطعه موسیقی در وصف امام رضا (ع)  روی آنتن شبکه نسیم رفت.
 
بهنام صفوی در ابتدای برنامه گفت: قبل از اینکه بخواهم در خصوص موسیقی حرف برنم، دوست دارم درباره برکاتی که ابتلای من به بیماری داشت، نکاتی را عرض کنم.
 
وی گفت: پس از اینکه به این بیماری سخت مبتلا شدم، به خوبی  موضوعی که تا پیش از این به عنوان شعار برایم معنا داشت، رنگ زیبای واقعیت به خود گرفت. آن هم این است که چقدر فرصت زندگی کم است و چرا آنطور که باید با یکدیگر مهربان نیستیم. دوست دارم یکبار با قاطعیت این جمله را به خیلی‌ها بگویم که زندگی ارزش نامهربانی را ندارد.
 
وی ادامه داد: من در تنگنای مبارزه با بیماری‌ام به مفهوم «دعا» بسیار ایمان آوردم. این انرژی‌هایی که مردم در طول درمانم برای من می‌فرستادند را به خوبی حس می‌کردم و همین انرژی‌ها بود که من را از بیهوشی کامل بلند کرد.
 
این خواننده در پاسخ به این پرسش که در میان گزینه‌های نظرسنجی مردمی برترین قطعه موسیقی در وصف امام رضا(ع) به چه کسی رای میدهد، گفت: مسلما همه گزینه های مطرح شده از بهترین های موسیقی پاپ هستند اما من به آهنگ «کاشکی» محسن چاوشی رای خواهم داد.
 
صفوی در ادامه این گفتگو در خصوص مهم ترین مشکلات موسیقی پاپ ایران گفت:  متاسفانه هنوز یک سالن حرفه‌ای برای اجرای موسیقی در کشور نداریم. تنها سالن استاندارد کشور سالن تالار قدیمی و فرسوده تالار وحدت است که در این سالن هم هیچگاه موسیقی پاپ اجازه اجرا پیدا نمی‌کند.
 
وی تصریح کرد: از سوی دیگر  تنها سالنی که تا حدودی از شرایط مناسبی برای اجراهای خواننده‌های پاپ برخوردار است، سالن میلاد  مرکز همایش های تهران است که این سالن هم با توجه به تعداد بالای خواننده‌ها پاسخگو نخواهد بود.
 
صفوی اضافه کرد: به نظر من مخاطبان کنسرتهای پاپ به سه دسته عمده تقسیم میشوند، دسته اول که از طرفداران خواننده هستند و صرفا به خاطر خواننده  مورد علاقه خود به کنسرت می آیند. این گروه در بهترین حالت 20 درصد سالن ها را پر میکنند. گروه دوم کسانی هستند که مخاطبان ثابت کنسرتها محسوب می‌شوند و آنچنان برایشان تفاوتی ندارد که خواننده چه کسی است. این گروه هم حدود 30 درصد مخاطبان را شامل میشوند، اما گروه سوم که معمولا 50 درصد سالن را به خود اختصاص میدهند، بر اساس یک «موج» که تحت تاثیر یک یا دو آهنگ شکل گرفته، خود را به سالن های کنسرت می‌رسانند.
 
 وی در ادامه تاکید کرد: اغلب ریزش مخاطبان کنسرت نیز مربوط به گروه سوم مخاطبان است زیرا این گروه پس از تماشای آن یکی دو قطعه محبوبشان در اجراهای بعدی خواننده معمولا اتفاق جدیدی را مشاهده نمیکنند.
 
گفتنی است؛ برنامه موسیقایی دوباره گوش کن، ساعت 22 روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار