کرمان؛

كارگاه مهارت هاي زندگي دختران دررفسنجان

رئیس جمعيت هلال احمر شهرستان رفسنجان گفت: كارگاه آموزشي مهارتهاي پيش از ازدواج و مهارتهاي زندگي دراین شهرستان برگزارشد.

برگزاري كارگاه مهارت هاي زندگيبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان؛ حسن نامجوافزود: اين كارگاه با حضور دكتر مهين ملائي رئیس مركز مشاوره پيوند شهرستان رفسنجان به مدت 3ساعت جهت اعضای داوطلبين (جوانان،امدادگران وداوطلب) اين شهرستان برگزار شد.

وی گفت:كارگاه مهارت خود آگاهي پيش ازدواج در راستاي ارتقاء سطح سلامت وزنان و دختران،شناخت وارتباط صحيح در برخورد با زوجين ، مهارتهاي مقابله با هيجان هاي منفي ، راهكارهاي درست و شيوه صحيح زندگي کردن جهت آموزش اعضا طرح درس شد.

نامجوافزود: بهداشت رواني از جمله مهمترين نيازهاي انسان امروزي است كه براي تأمين آن لازم است فرد دقيقاً خود را بشناسدتا بتواند ديگران را درك كرده و روابط مؤثري با آنها ايجاد نمايد.

وی گفت: برای شناسای هيجان هاي منفي و استرس هاي روزمره و کنترل کردن استرس ها نیاز به ابزار های آموزشی و برپايي چنین كارگاههاي به صورت مستمر داریم.

نامجو عنوان کرد: ارتقا و توجه به سلامت زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه در ابعاد مختلف جسمی، روحی و روانی در دوره‌های مختلف زندگی که پرورش فرزندان را بر عهده دارند و به تبع آن سلامت خانواده و جامعه در گروه آن بوده اهمیت زیادی داشته و باید به آن توجه کرد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.