امیرعبداللهیان: از سوریه، عراق و کشورهای در معرض تروریسم با قامتی ایستاده حمایت می کنیم

دستیار ویژه رئیس مجلس گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی مبدع و محرک عروسک های خیمه شب بازی به نام 'داعش و جبهه النصره' هستند.

امیرعبداللهیان:  از سوریه، عراق و کشورهای در معرض تروریسم با قامتی ایستاده حمایت می کنیم
به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با بیان این که تا آخر در کنار مقاومت و سوریه ایستاده ایم، گفت: محور آمریکا و رژیم صهیونیستی مبدع و محرک عروسک های خیمه شب بازی به نام 'داعش و جبهه النصره' هستند.

 امیرعبداللهیان افزود: صهیونیست ها با این اقدام، منطقه و حتی غرب را ناامن ساخته و آنها را با بحران آوارگان و تروریسم مواجه کرده اند.

او اظهارکرد: از ابتدای بحران سوریه، سرزمین اشغالی فلسطین به پناهگاه و محل مداوای تروریست های تکفیری مبدل شده است و تروریست های تکفیری هیچ اقدامی علیه رژیم نامشروع اسرائیل نمی کنند، چون اساسا توسط صهیونیست ها تغذیه و هدایت می شوند.

وی ادامه داد: ما با قامت ایستاده و با صدای بلند از سوریه، عراق و کشورهای در معرض تهدید تروریسم در منطقه حمایت می کنیم و آن را در راستای امنیت جمعی منطقه و امنیت ملی کشورمان می دانیم.

امیرعبداللهیان گفت: آمریکا و برخی بازیگران خارجی در سوریه و عراق با پیگیری سیاست نادرست استفاده ابزاری از تروریسم، مانع جدی تحقق امنیت و ثبات منطقه هستند.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل، سیاست پوتین در کمک به سوریه و مقابله با تروریسم در سوریه را هوشمندانه خواند و ادامه داد: حزب الله لبنان سهم بزرگی در مبارزه با تروریسم و امنیت منطقه و لبنان دارد و ما به آن افتخار می کنیم.

وی با بیان اینکه از ابتکار عمل سازمان ملل در تحقق راه حل سیاسی مبتنی بر اراده واقعی مردم سوریه حمایت می کنیم، گفت: بی تردید صهیونیست ها و تروریست ها عامل اصلی کشتارمردم سوریه هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار