مشهد؛

برگزاری چهارمین دوره مسابقات کشوری رباتیک خیام در نیشابور

فرماندار نیشابور از برگزاری چهارمین دوره مسابقات کشوری رباتیک خیام در شهریور امسال در این شهرستان خبر داد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات کشوری رباتیک خیام در نیشابوربه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ غلامحسین مظفری گفت: با توجه به رعایت و پایبندی مداوم به اصول استاندارد مسابقات، چهارمین دوره ی آن در سطح کشوری در هشت لیگ مختلف توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور برگزار خواهد شد.

وی افزود: رعایت استانداردهای بالای برگزاری مسابقات رباتیک از نظر طراحی پیست‌ها، تدوین قوانین، داوری و دسترسی به امکانات رفاهی و عمومی مناسب و به‌ویژه حضور کارشناسان صنایع مرتبط با رباتیک در مسابقات و نیز نظارت نمایندگان انجمن رباتیک ایران بر فرآیند برگزاری با استقبال و رضایتمندی شرکت‌کنندگان همراه شد و امروزه به خاطر این اهتمام و تعهد، مسابقات رباتیک خیام جایگاه ویژه‌ای نزد علاقه‌مندان به دانش رباتیک کسب کرده است.
فرماندار نیشابور گفت: دانش رباتیک به‌عنوان تلفیقی از علوم مکانیک، کامپیوتر و برق جزو علوم بین‌رشته‌ای است که به‌طور روزافزون در حال رشد و توسعه کاربردی است.
وی فراهم کردن زمینه‌های جذب و توسعه توانمندی‌های دانشجویان در این زمینه را ازجمله اولویت‌های پژوهش و فناوری در دانشگاه‌ها برشمرد و افزود: برگزاری مسابقاتی مانند رباتیک می‌تواند بستر لازم را برای رسیدن به این هدف مهم فراهم آورد.
گفتنی است؛ علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www. Roboiaun.com مراجعه کنند.
همچنین به منظورتسهیل اطلاع‌رسانی برای شرکت‌کنندگان، کانال تلگرام مسابقات به آدرس https://telegram.me/roboiaun دردسترس شرکت‌کنندگان قرار داده شده است.

انتهای پیام// م.م

 

برچسب ها: مسابقات ، کشوری ، رباتیک ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.