سمنان;

اجرای طرح تابلوی حجاب در مراکز آموزشی

این طرح در سال تحصیلی 96-95 با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در مراکز آموزش دخترانه شهرستان سمنان انجام خواهد شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش  شهرستان سمنان با اعلام این خبر گفت : طرح تابلوی حجاب جهت آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با الگوها و نمونه های عینی حجاب و عفاف در سطح مدارس دخترانه ی شهرستان سمنان ، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید انجام خواهد شد .
حجت الله یحیائی اضافه کرد این طرح با همکاری بسیج و جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان سمنان اجرایی خواهد شد و در جریان آن با نصب بنر طراحی شده توسط این حوزه در مراکز آموزشی و سپس با همکاری فعال دانش آموزان بصورت روزانه مطالب هدایت شده ای نصب و مورد استفاده دانش آموزان قرار خواهد گرفت .
یحیائی همچنین گفت : در ادامه ی اجرای این طرح و طی چندین مرحله با برگزاری مسابقات و جشنواره هایی به دانش آموزان فعال و محجبه هدایای ارزشمندی تعلق خواهد گرفت .
وی اظهار داشت : اجرای طرح عروسک با حجاب من و دیوار نویسی و نقاشی های دیواری با موضوع حجاب و عفاف از دیگر برنامه های  معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان سمنان است که همچون سال گذشته با قوت بیشتر و در سطح وسیع تری از مراکز آموزشی انجام خواهد شد .
انتهای پیام / ه

برچسب ها: اجرا ، طرح ، تابلوحجاب ، مدارس ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار