گرمسار;

برگزاری همایش تکریم امامزادگان آرادان و گرمسار

در این همایش از شماری از خادمان امامزادگان و بقاع متبرکه این دو شهرستان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرمسار ،در این همایش که در گرمسار برگزار شد ، رئیس اداره اوقاف شهرستان گرمسار با تقدیر از همراهی‌های مردمی در برنامه‌های این اداره در امامزادگان این دو شهرستان گفت: باید همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند بقاع متبرکه را به قطب فرهنگی تبدیل کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین نفری، مشارکت مردم در رونق برنامه‌های فرهنگی را تعیین‌کننده دانست و افزود: خوشبختانه در چند سال اخیر برنامه‌های متنوع و زیادی در همه بقاع متبرکه چه در سطح ملی و چه در سطح استانی و شهرستانی برگزار شده است.
وی با اشاره به مشارکت مسئولان شهرستانی در حفاظت از بقاع متبرکه و بهره‌برداری فرهنگی از این اماکن مقدسه افزود: همه مسئولان شهرستان و از جمله نماینده مردم گرمسار و آرادان و فرمانداران در برنامه‌های بقاع‌کتبرکه حضور جدی دارند.
رئیس اداره اوقاف شهرستان گرمسار با بیان اینکه مردم در همین امامزادگان به آرامش روحی می‌رسند تصریح کرد: امام راحل فرموده‌اند مردم در پناه بقاع متبرکه باید با آرامش زندگی کنند و اداره اوقاف نیز همین مهم را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.
نفری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: اوقاف و امور خیریه برای محقق شدن این شعار و دیگر منویات مقام معظم رهبری همه توان خود را به‌کار می‌گیرد.
وی با اشاره به تعدد بقاع متبرکه در شهرستان‌های گرمسار و آرادان گفت: با توجه به قرار گرفتن این دو شهرستان در مسیر عبور زوار امام رضا(ع)، امامزادگان و بقاع متبرکه این دو شهرستان ظرفیت بالایی برای فعالیت‌های عقیدتی و اجتماعی و فرهنگی دارند.
انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.