سمنان؛

حضور 16 روزه کاروان‌های حرم رضوی در استان سمنان

استان سمنان میزبان دو کاروان پنج و چهار نفره است که هر یک از این کاروان‌ها دارای یک مبلغ، یک مداح، دو نفر عضو کاروان و یک نفر مسؤول هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ مسؤول جشن‌های مردمی دهه کرامت در سمنان از حضور 16 روزه کاروان‌های حرم رضوی در استان سمنان خبر داد.
حجت‌الاسلام حسنعلی عربی با اشاره به حضور 16 روزه کاروان حرم رضوی در استان سمنان گفت :امسال ازلحاظ کمی، استان سمنان میزبان دو کاروان پنج و چهار نفره بوده که هر یک از این کاروان‌ها دارای یک مبلغ، یک مداح، دو نفر عضو کاروان و یک نفر مسؤول هستند.
وی آغاز برنامه‌های کاروان حرم رضوی را از مزار شهدای دامغان با حضور مسؤولان، خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف مردم عنوان کرد و گفت: این کاروان در دامغان دو روز یعنی 17 و 18 مردادماه حضور داشت.
مسؤول جشن‌های مردمی دهه کرامت در سمنان بیان داشت :مقصد بعدی کاروان حرم رضوی شاهرود و میامی در روزهای 19 و 20 مردادماه بود و در روز 21 مردادماه این دو کاروان در گرمسار و آرادان حضور یافتند.
عربی گفت: شهرستان مهدی‌شهر در روز 22 مردادماه میزبان یک کاروان حرم رضوی است و کاروان دیگر در همین روز به همراه یک گروه جهادی در یکی از روستاهای موردنظر حضور خواهد داشت.
وی تصریح  کرد: مردم سمنان در روز 23 مردادماه، میزبان دو کاروان حرم رضوی هستند و مقرر شده است یکی از این کاروان‌ها در روز 24 مردادماه در سرخه حضور و کاروان دیگر در سمنان حضور یابد.
مسؤول جشن‌های مردمی دهه کرامت در سمنان با اشاره به برنامه‌های متنوع و معنوی و اخلاقی که در سرفصل برنامه‌های جشن‌های زیر سایه خورشید است، گفت: حضور کاروان‌های حرم رضوی در مناطق محروم، دیدار با مسؤولان، کارآفرینان، خانواده‌های معظم شهدا، حضور در بیمارستان‌ها و عیادت از بیماران، حضور در یکی از مراکز نگهداری ایتام و کودکان بی‌سرپرست، حضور در بقاع متبرکه استان و نشست صمیمی با خدام، حضور در مراکز اصلاح و تربیت، عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با منتخبان تشکل‌های دانش‌آموزی، دیدار با کارکنان ادارات و برنامه‌هایی این‌چنین تهیه و تدارک دیده شده است.
عربی گفت: طرح اعزام کاروان‌های حرم رضوی و جشن‌های زیر سایه خورشید در سطح کشور در تمام استان‌ها و در بیش از 10 کشور نیز اجرا خواهد شد که این امر حامل پیام معنوی و رضوی به سراسر کشور است.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: کاروان ، حرم رضوی ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار