کرمان؛

هدایایی که تاثیر زیادی ندارند

هديه تاثيرش در همان محدوده زمانی بوده وماندگار وهميشگی نيست و به تحكيم روابط زوجين در دراز مدت كمك زیادی نمی کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،رئیس شعبه دوازده دادگاه حقوقی(خانواده) شهر کرمان گفت:در زندگی مشترك به مناسبت های مختلف( روز زن ، سالگرد ازدواج ، سالروز تولد و... )مرد به همسرش هدیه ای می دهد این هدایا به منظور جلب محبت وبه پاس قدردانی از زحمات همسران صورت می پذیرد.

حجت الاسلام محمد شفیعی افزود: هرچند هدیه دادن به همسر امری پسندیده ومورد تاكید همگان است لیكن اثرش آنی وزودگذر استو بسته به نوع هدیه وارزش وبهاء آن تا مدتی از آن یاد می شود وتاثیرش در همان محدوده زمانی بودهوماندگار وهمیشگی نیست و به تحكیم روابط زوجین در دراز مدت كمك شایانی نمی نماید.

وی ادامه داد: آنچه موجب پایداری این رابطه وعمق بخشیدن به آن ودر نتیجه استحكام پایدار روابط زوجین می شود ابراز دوستی مرد نسبت به همسرش است .

وی با بیان اینکهگفتن جمله دوستت دارم تا اعماق قلب وجان زن رسوخ می نماید وهرگزآن را فراموش نمی كند،تاکید کرد: این هدیه گرانبهاء متاسفانه به فراموشی سپرده شده است و مردان جامعه امروزی یا از گفتن این جمله وابراز دوستی به همسران خود شرم دارند ویا به غلط تصور می كنند موجب از بین رفتن ابهت آنان می شود و زیر سلطه زن قرار خواهند گرفت وبه اصطلاح از قدرت مرد بودن آنان در مدیریت زندگی كم خواهد شد.

حجت الاسلام شفیعی افزود: هر دو طرز تفكر گفته شده غلط است زیرا همین تصورات غلط است كه موجب دور شدن زن ومرد از یكدیگر شدهوطلاق عاطفی دربین آنان حاكم شدهوبه راحتی زندگی خود را به چالش كشانیده وبا طلاق از هم مفارقت می جویند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: هدایا ، زن و شوهر ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.