کاهش 22 درصدی وقوع جرم در گیلان

فرمانده انتظامی استان گیلان از کاهش 22 درصدی وقوع جرم در استان طی چهار ماه نخست امسال خبر داد و گفت: معتادان باید با کمک دستگاه‌های مربوطه درمان شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، سردار محمدرضا میرحیدری امروز در جمع مردم محله باقرآباد این شهرستان در مسجد حاج صمدخان رشت با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: برگزاری این دیدارها موجب اشراف بیشتر مردم از وضعیت محلات می‌شود.

وی با بیان اینکه به دنبال برطرف کردن درخواست امنیتی، انتظامی و ترافیکی مردم هستیم، افزود: امروز جهاد در جبهه فرهنگی است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه دشمن، جبهه فرهنگی را برای مقابله با ایران اسلامی انتخاب کرده است، گفت: اجر جهادگران عرصه فرهنگی مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

وی، نیروی انتظامی را به عنوان نیروی ایثارگر در خدمت مردم دانست و تصریح کرد: پلیس ایران اسلامی متفاوت با پلیس دیگر کشورها است.

میرحیدری با تصریح بر اینکه پلیس باید حافظ، امین و خدمتگزار و حافظ ارزش‌های دینی و انقلابی مردم باشد، ادامه داد: پلیس به دنبال رسیدن به آرمان‌های معنوی خود است.

وی با تصریح بر اینکه پلیس در مکتب اسلام باید بهترین خدمات را به مردم ارائه کند، یادآور شد: مردم پشتوانه مستحکم پلیس هستند.

فرمانده انتظامی استان گیلان، توفیق‌های کسب شده این نیرو را حاصل از خود گذشتگی ماموران انتظامی و پشتیبانی مردم دانست.

وی وفاق بین دستگاه‌های اداری، انتظامی و نظامی را موجب حرکت‌های مثبت در حفظ حقوق اجتماعی مردم عنوان کرد و گفت: پیشگیری از جرایم باید آگاه‌سازی عمومی انجام شود.

میرحیدری با اشاره به اینکه استکبار جهانی با ایجاد گروه‌های تکفیری و تروریستی هرگز موفق به رسوخ در ایران اسلامی نشده است، خاطرنشان کرد: پشتوانه مردمی ایران اسلامی را به امن‌ترین کشور منطقه مبدل کرده است.

وی از کاهش 22 درصد وقوع جرم در گیلان طی چهار ماه نخست امسال خبر داد و متذکر شد: معتادان باید با کمک دستگاه‌های مربوطه درمان شوند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.