گیلان؛

برگزاری جشن بزرگ ایثار در رشت

جشن بزرگ ایثار در آستانه سالروز ورود آزادگان دوران 8 سال دفاع مقدس به کشور، امروز در سالن بیمارستان الزهرا (س) رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ در این مراسم که با حضور ایثارگران، آزادگان، جانبازان و خانواده شهدای شاغل در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد، رِئیس بسیج اساتید استان گیلان و دارنده مدال فتح از مقام معظم رهبری با اشاره به  اهمیت بسیج در امنیت کشور و منطقه گفت: ملت ایران با کمک و همت بسیج به اهداف خود که آزادی و مبارزه با طاغوت و ظلم بوده دست یافتیم و اکنون ایران یک کشور مقتدر در جهان است.

سردار بهروز جلائی صبر و انجام دستورات الهی را دو ویژگی بزرگ بسیجی اعلام کرد و افزود: بسیجیان همواره با پیروی از ولایت فقیه در راه برقراری دین ثابت قدم هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم ضمن قدردانی از رشادت های شهدا، ایثارگران و جانبازان گفت: شهدا و ایثارگران نمونه های واقعی از خود گذشتگی و ایثار هستند.

شاهرخ یوسف زاده افزود: همگی باید قدردان آرامش و امنیت کشور باشیم که با تلاش های شهدا و جانبازان و ایثارگران حاصل شده است.

در این مراسم که صبح امروز به مناسبت سالروز ورود آزادگان دوران دفاع مقدس به میهن اسلامی برگزار شد، از 300 نفر از خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان دانشگاه علوم پزشکی گیلان تجلیل شد.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.