برومند:

مربی گری تیم ملی برای نکونام زود است/از حذف احسان حدادی شوکه شدم

بازیکن اسبق استقلال معتقد است جواد نکونام باید مربی گری را از تیم های پایه آغاز می نموده است.

پرویز برومند در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،ابتدا در پاسخ به پرسشی در مورد نتایج ضعیف استقلال تهران در لیگ شانزدهم گفت:چون بازی های لیگ را ندیده ام نظر خاصی ندارم، من در آکادمی استقلال مسئولیت دارم و فعلا نظری نمی دهم.انشااله بازی های بعد را خواهم دید و نظرم را به شما خواهم گفت!
وی افزود: همان طور که گفتم بازی های لیگ برتر امسال را دنبال نکرده ام اما با نفراتی که در تیم ها دیده ام فکر می کنم استقلالی ها نباید نا امید شوند،چون لیگ تازه شروع شده و استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره انتصاب رضا افتخاری به سمت سرپرستی این باشگاه اظهار کرد: فکر می کنم با آمدن آقای افتخاری که تجربه چندین ساله در ورزش و فدراسیون فوتبال دارند باشگاه استقلال به زودی سر و سامان می گیرد و روز به روز شرایط بهتری خواهد داشت، من برای ایشان در پست جدیدشان آرزوی موفقیت می کنم.

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران سپس در مورد آغاز به کار جواد نکونام به عنوان مربی تیم ملی نیز گفت: به نظر من حضور در سمت مربی تیم ملی برای نکونام کمی زود است، چون به هر حال رسیدن به این جایگاه در تیم ملی به تجربه فراوان نیاز دارد و وی حداقل باید کلاس های مربیگری را می گذراند. البته این نظر شخصی من است چون خود من کارم را از تیم های پایه شروع کرده ام فکر می کنم افرادی که به تازگی وارد این حرفه می شوند باید کار خود را از تیم های پایه آغاز کنند، اینکه ایشان کاپیتان تیم ملی بوده ربطی به سمت فعلی وی ندارد،از دیدگاه من این ها دو مقوله کاملا متفاوت هستند.


برومند در پایان با اشاره به نتایج نمایندگان ایران در المپیک ریو گفت: مسابقات المپیک را دنبال می کنم و فکر می کنم تا حدی در حق بچه های کاروان ورزشی ما در رشته های مختلف بی انصافی شد، می توانم بگویم روزی که مجتبی عابدینی بازی داشت برای من روز خیلی سختی بود و از باخت او بسیار ناراحت شدم. همچنین من قبل از المپیک برای احسان حدادی یک مدال طلا کنار گذاشته بودم اما از حذف احسان بهت زده و شوکه شدم. البته هنوز رقابت در رشته هایی که ما تبحر مدال آوری بیشتری داریم آغاز نشده و همانطور که می دانید رقابت در المپیک بسیار سخت و فشرده است. من از طرف خودم به همه ورزشکاران المپیکی ایران خسته نباشید می گویم و برایشان آرزوی موفقیت می کنم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار