تاج: احتمال فسخ قرارداد با جیووا وجود دارد/ تغییر در کمیته فوتسال حتمی است

رئیس فدراسیون فوتبال از احتمال فسخ قرارداد با جیووا و تغییر در دپارتمان داوری و کمیته فوتسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج در مراسم امضا تفاهم نامه فدراسیون فوتبال با موسسه خیریه جهت حمایت از بیماران سرطانی، گفت: براساس مسئولیت اجتماعی فدراسیون های عضو فیفا و AFC، فعالیت هایی را در زمینه انتقال خون، درخت کاری و برخی مسائل اجتماعی دیگر انجام دادیم. امروز هم تفاهم نامه ای را با یکی از موسسات خیریه جهت حمایت از بیماران سرطانی محروم امضا کردیم بر همین اساس فوتبال ایران در خدمت بیماران محروم است.

وی درباره نحوه کمک فدراسیون به بیماران محروم، توضیح داد: بخشی از مبلغ تبلیغات دور زمین، در بازی های لیگ برتر به این امر اختصاص می یابد. با این تبلیغات بینندگان تلویزیونی برای حمایت از بیماران سرطانی تشویق می شوند و هزینه درمان آن ها کاهش می یابد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اردوی تیم ملی فوتبال ایران در ایتالیا اظهار داشت: شب گذشته در اردوی تیم ملی شرکت کردم. خوشحالم که آغاز دور دوم مقدماتی جام جهانی برای تیم ملی کشورمان با شب تولد امام رضا(ع) گره خورد. ما در این راه به امام هشتم توسل کردیم. خوشبختانه ملی پوشان هم با روحیه خوبی به ایتالیا اعزام شدند.


وی درباره نگرانی اهالی فوتسال در مورد حضور رضا افتخاری در باشگاه استقلال، گفت: همزمان با حضور افتخاری، رئیس کمیته فوتسال در باشگاه استقلال، نگرانی هایی نسبت به وضعیت این رشته به وجود آمد. بخشی از این نگرانی ها قابل قبول است اما بیشتر از آن را نمی فهمم زیرا از زمان آمدنم به فوتبال، سعی کردن تصمیم های به موقعی بگیرم. 

تاج ادامه داد: برخی  فوتبالی ها فکر می کردند همزمان با ریاست من در فدراسیون، تغییرات گسترده ای در بدنه فدراسیون فوتبال به وجود می آید اما دیدید که اینگونه نشد. البته احتمال دارد که به زودی در دپارتمان داوری و کمیته فوتسال تغییراتی را انجام دهیم. به هر حال درباره این مسائل در جلسه فردای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیم گیری می کنیم.

 رئیس فدراسیون فوتبال درباره نگرانی هایی که درمورد کیفیت پیراهن های تیم ملی به وجود آمده، بیان کرد: در مورد پیراهن ها نگرانی خاصی وجود ندارد و بهترین کیفیت برای  لباس تیم ملی فراهم می شود. جیووا به دنبال تغییر کیفیت لباس ها است اما اگر وضعیت لباس ها بهبود پیدا نکند حتی اگر 20 ساعت هم  به دیدار رسمی تیم ملی ایران زمان باقی مانده باشد، با تولید کننده دیگری همکاری می کنیم.

تاج در ادامه خاطر نشان کرد: در قراردادی که با جیووا بستیم همه مسائل را مدنظر قرار دادیم. جیووا یک شرکت ایتالیایی است اما اگر بنا به تولید لباس هایش در داخل کشور داشته باشد، تصمیم دیگری می گیریم. با این وجود سیدجلال حسینی و اوسیانو کروز در اردوی تیم ملی از کیفیت لباس ها اظهار رضایت کردند. 

وی درمورد پرواز چارتر برای تیم ملی کشورمان، توضیح داد: با هواپیمایی آسمان برای چارتر کردن پروازهای تیم ملی به توافق رسیدیم. آنها به ما 50 درصد تخفیف دادند. باید از زحمات اسلامیان نایب رئیس قبلی فدراسیون برای تسهیل در پروازهای خارجی ملی پوشان تشکر کنم.

تاج با اشاره به رفع مشکل سربازان ملی پوش، تصریح کرد: طبق تعاملی که با ستاد کل نیروهای مسلح داشتیم، مشکل سروش رفیعی برای همراهی تیم ملی حل شد. از سردار کمالی و سردار باران چشمه تشکر می کنم. با این اتفاق، ثابت شد که تیم ملی برای همه مهم است.



انتهای پیام/

وی درپایان درمورد قرارداد کادرفنی تیم ملی توضیح داد: قرارداد کادر فنی مشکلی ندارد. انتظار دارم فضای تیم ملی در آستانه بازی با قطر و چین رو به آرامش برود. امیدوارم در این راه رسانه ها هم به تیم ملی و فدراسیون فوتبال کمک کنند. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار