پریسا نعمتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد:

در هیچ شرایطی به خاطر مشکلات مالی تیم را رها نکردم

عضو تیم ملی کبدی کشور گفت:با توجه به اینکه مشکلات مالی گریبان گیر هیئت کبدی استان است ولی در هیچ شرایطی تیم را تنها نگذاشتم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، پریسا نعمتی عضو تیم ملی کبدی کشور با اشاره به اینکه علاقه شدید به ورزش کبدی دارد گفت: رشته تحصیلی من در دانشگاه تربیت بدنی بود و به تمامی رشته های ورزشی تسلط کافی داشتم ولی از میان تمامی رشته های ورزشی ،ورزش های رزمی را خیلی دوست داشتم به همین خاطر تنها وزشی که به صورت اختصاصی کار کرده ام ورزش کبدی است

در هیچ شرایطی به خاطر مشکلات مالی تیم را رها نکردم.

وی ادامه داد:قبل از اینکه به ورزش کبدی علاقه پیدا کنم ،تکواندو کار میکردم که این باعث شد من در رشته کبدی با مهارت باشم و با توجه به اینکه ورزش کبدی یک ورزش کاملا پربرخورد است خوشبختانه با این ورزش هیچ گونه مشکلی ندارم و هم اکنون عضو تیم ملی کبدی هستم.

در هیچ شرایطی به خاطر مشکلات مالی تیم را رها نکردم.

نعمتی به حضور خود در تیم های کشوری و استانی نیز اشاره کرد و گفت:بیشتر در تیم های استانی من فعالیت داشتم ولی با تیم های قزوین و زنجان و سایر استان ها قرداد بسته ام .

در هیچ شرایطی به خاطر مشکلات مالی تیم را رها نکردم.

عضو تیم ملی کبدی کشور به آخرین وضعیت تیم استان اشاره کرد و گفت:تیم ما با شرایط خیلی خوب و تمرینات سنگین آماده شرکت در لیگ برتر و مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان است.

نعمتی به وضعیت هیئت کبدی استان اشاره کرد و گفت:هیئت کبدی استان نبست به سالهای گذشته پیشرفت چشم گیری داشته و فعال تر شده و به بازیکنان اهمیت زیادی قائل میشه بطوریکه میزبان مسابقات کبدی جوانان آسیا رو بر عهده گرفت و میزبان خوبی بودیم.

در هیچ شرایطی به خاطر مشکلات مالی تیم را رها نکردم.

وی به مشکلات مالی هیئت کبدی استان اشاره کرد و گفت:متاسفانه از زمانی که کبدی کار کرده ام مشکلات مالی گریبان گیر این هئیت بوده ولی با وجود این مشکلات از رشته کبدی دلگیر و دلسرد نشدم و تیمم را در شرایط حساس به خاطر مشکلات مالی و معنوی تنها نگذاشتم و نخواهم گذاشت.

در هیچ شرایطی به خاطر مشکلات مالی تیم را رها نکردم.

عضو تیم ملی کبدی کشور افزود:حضور بانوان در عرصه ورزش لطمه های زیادی به زندگی شخصیشان وارد میکند که باعث می شود از انجام خیلی از کارهای شخصی عقب بمانند وهمیشه یک آرزو دارند که در کنار خانواده باشند و با خانواده لذت ببرند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: مشکلات ، کبدی ، تیم ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.