کلینتون اطلاعات مالیاتی خود را منتشر کرد

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اطلاعات مالیاتی خود را منتشر کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، هیلاری کلینتون روز جمعه اطلاعات مربوط به مالیاتی خود را منتشر کرد و دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به سبب امتناع از انتشار این آمار آماج انتقاد قرار داد. 

بر اساس سندی که در صفحه کمپین تبلیغاتی کلینتون نیز قرار گرفت، وی و همسرش بیل کلینتون، رئیس جمهور اسبق آمریکا، در سال 2015، ده میلیون و ششصد هزار دلار در آمد داشتند و حدود سه میلیون و ششصد هزار دلار را نیز به عنوان مالیات فدرال بر درآمد پرداخت کردند. 

خانواده کلینتون از سال 1977 همه اطلاعات مربوط به مالیات خود را منتشر کرده‌اند. دموکرات ها این امر را نشانه شفافیت عملکرد این خانواده معرفی می کنند.

 از سوی دیگر، تیم کین، که از طرف هیلاری کلینتون به عنوان معاون رئیس جمهور انتخاب شده است، نیز روز جمعه همه اطلاعات مالیاتی ده سال اخیر خود را منتشر کرد. 

جنیفر پالمیری، مدیر امور روابط عمومی کمپین انتخاباتی کلینتون، نیز گفت: «دونالد ترامپ با مطرح کردن بهانه های غیرواقعی، از وعده های قبلی خود برای انتشار اطلاعات مالیاتی خود طفره می‌رود. وی در حال مخفی کردن چه چیزی است؟»

ترامپ تاکنون از انتشار آمار مالیاتی خود خودداری کرده و گفته است اطلاعات مالیاتی چند سال اخیر وی در حال تنظیم شدن است. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار