ترامپ: نظامیان آمریکایی مفت و مجانی از کشورهای عربی حمایت نخواهند کرد

نامزد انتخابات آتی آمریکا اعلام کرد در صورت راهیابی به کاخ سفید، در ازای حمایت از برخی کشورهای حوزه خلیج فارس، آن‌ها وادار به پرداخت پول می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفت: کشورهای خلیج (فارس) را وادار به پرداخت (پول) در ازای حمایتی که ما از آن‌ها به عمل می‌آوریم، خواهم کرد.

وی افزود: نمی‌توان در این باره سکوت کرد. حکومت ما نمی‌داند چه می‌کند و حکومتی عقب مانده است.

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که در جمع طرفداران خود در پنسیلوانیا سخن می‌گفت، بیان کرد: نیروهای آمریکایی نمی‌توانند به شکل مجانی و مفت امنیت کشورهای خلیج (فارس) را تامین کنند.

ترامپ تاکید کرد: تصمیمات هیلاری کلینتون تابع خواسته‌های طرفداران آن است، اما من از پول خودم خرج می‌کنم و احدی نمی‌تواند بر تصمیمات من تاثیرگذار باشد.

وی، هیلاری کلینتون رقیب انتخاباتی‌اش را بهترین بازیکن داعش در عراق و سوریه خواند و سیاست خارجی وی را عامل شکل‌گیری این گروه تروریستی دانست.

ترامپ در دهم اوت نیز تاکید کرده بود تصمیم باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، برای خروج نظامیان آمریکایی از عراق، عامل شکل‌گیری داعش بوده است.

بر اساس نظرسنجی‌ها در سه ایالت آمریکا، میزان محبوبیت وی کاهش یافته است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
ترامپ با تمام خنگیش متوجه شده داره مفت از کشورهای عربی حمایت میکننه خودمونیم اونم زرنگه میفهمه سران مرتجع عرب برای اینکه حکومت کنند کشورشون رو هم میفروشن
آخرین اخبار