لرستان؛

حضور ۵۰۰ مهمان در همایش فرهنگی و اجتماعی لرستان

رئیس اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از حضور ۵۰۰ مهمان در همایش فرهنگی و اجتماعی لرستان در تهران در قالب هفته فرهنگی لرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛رحمتی با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان در بوستان گفتگوی تهران گفت: این برنامه از ۲۵ تا ۲۹ مرداد ماه امسال در بوستان گفتگوی تهران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های هفته فرهنگی لرستان در چند بخش برگزار می شوند افزود: برگزاری همایش فرهنگی و اجتماعی لرستان یکی از این برنامه ها بوده که در تاریخ ۲۵ مرداد ماه راس ساعت ۱۸ عصر برگزار می شود.

رئیس اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه این همایش با حضور چهره‌های ملی، فرهنگی، روزنامه نگاران، اساتید دانشگاه برگزار می شود گفت: در این همایش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار لرستان حضور خواهند داشت.

رحمتی افزود: همایش فرهنگی و اجتماعی لرستان که در سالن آمفی تئاتر بوستان گفتگو برگزار می شود بیش از ۵۰۰ مهمان خواهد داشت.

وی در ادامه سخنان خود از برگزاری «شب های فرهنگی» در قالب هفته فرهنگی لرستان خبر داد و گفت: در قالب این برنامه اجرای موسیقی زنده صحنه ای، آئینی، شاهنامه خوانی، نقالی، نشست لرستان شناسی با حضور اساتید علمی برگزار می شود.

رئیس اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان همچنین از اجرای موسیقی آئینی لرستان در قالب برنامه هفته فرهنگی در نقاط مختلف تهران خبر داد و گفت: یکی دیگر از برنامه های پیش بینی شده در قالب برنامه هفته فرهنگی لرستان برگزاری ۳ نشست تخصصی ادبیات بومی و محلی لرستان، مطبوعات و رسانه، کتاب و کتابخوانی با حضور اساتید برجسته کشور خواهد بود.

رحمتی همچنین از برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی لرستان در قالب هفته فرهنگی لرستان خبر داد و افزود: همچنین اکران فیلم های تولیدی استان لرستان یکی دیگر از برنامه های پیش بینی شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.