قزوین؛

15 واحد تولیدی آماده دریافت تسهیلات بانکی

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت: 15 واحد از واحدهای مستقر دراین شرکت آماده دریافت تسهیات بانکی اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛خانپور امروز به خبرنگاران گفت: برای رونق واحدهای کوچک  مشکل دار که در سایت بهین یاب ثبت نام کرده اند 15واحد آماده دریافت تسهیلات اند و  232 واحد هم  به بانکهای عامل معرفی شده اند.


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گفت: ر حال حاضر در 15 شهرک و ناحیه صنعتی استان 2  هزار و  219  سرمایه گذاری  کرده اند که تاکنون  718 واحد به بهر برداری رسیده و  501 واحد در در مرحله ساخت و  تجهیز  هستند

خانپور افزود:  22 هزار 756 نفردر حال حاضر در شهرک های صنعتی استان مشغول بکارند که با  افتتاح 501 واحد در حال ساخت این تعداد به حدود 50 هزار نفر افزایش می یابد.  

خانپور همچنین از سرمایه گذاری 2 هزارو 595 میلیارد تومانی در شهرکها و نواحی صنعتی استان خبر داد و گفت  هزارو  987 میلیارد تومان هم صنایع در حال ساخت ساز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی داریم.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان با اشاره به اینکه4 هزارو  395 هکتار زمین در اختیار شرکت شهرک های استان قرار دارد افزود  تاکنون حدود 900 هکتار از این اراضی را در اختیار صنعت گران قرار داده ایم.

وی در پاسخ به این سوال چقدر شهرک های صنعتی استان به موضوع زیست محیطی توجه دارند گفت  ۷۰ درصد از این زمینهای در اختیار صنعت و ۳۰ درصد به توسعه فضای سبز اختصاصمی یابد.

بگفته خانپور  شهرک صنعتی کاسپین واحد سبز است و حدود 70 درصد واحدهای تولیدی آن جزء واحد های سبز محسوب می شوند.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی  همچنین ،  تامین زیرساخت‌ها ، حمایت از صنایع کوچک و تولید کیفی  درصنایع موجود  را از اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی دانست .

خانپور از صنایع کوچک بعنوان زیر ساخت صنایع متوسط و  بزرگ یاد کرد و افزود شرکت شهرکهای صنعتی در استان  به دنبال  ساخت شهرک های جدید نیست بلکه اولویت خود را در تولید محصول کیفی متمرکز کرده است .

خانپور پیوند صنایع کوچک و  بزرگ را از جمله مهمترین اولویت شرکت شهرکهای صنعتی اعلام کرد.

انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار