شکست خفیف منتخب جهان و قهرمان المپیک مقابل دانمارک و کرواسی

تیم های هندبال  قطر و فرانسه با نتایجی نزدیک، چهارمین دیدار خود در المپیک ریو را واگذار کردند.  

شکست خفیف منتخب جهان و قهرمان المپیک مقابل دانمارک و کرواسیبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ، در ادامه رقابت های هندبال مردان المپیک ریو، تیم های کرواسی و فرانسه از گروه نخست این رقابت ها مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان زلاتکو بابیچ با یک گل اختلاف و نتیجه 29 بر 28، خروس ها را شکست دادند.

در این بازی مارکو کوپلیار با زدن 6 گل، برترین گلزن کروات ها لقب گرفت. در سوی مقابل میشائیل گوئیگو 10 بار موفق به بازکردن دروازه ایوان استوانوویچ شد و بهترین بازیکن فرانسوی ها بود.

با این نتیجه کرواسی قهرمان المپیک آتلانتا و آتن و دارنده مدال برنز المپیک لندن،  سومین برد خود در ریو 2016 را کسب و صعود خود به مرحله یک چهارم نهایی را قطعی کرد. 

فرانسه قهرمان 2 دوره اخیر المپیک هم، نخستین باخت خود در ریو 2016 را تجربه کرد. البته صعود این تیم به مرحله بعدی قطعی شده است.

در دیگر دیدار مهم این گروه، تیم بین المللی قطر با نتیجه 26 بر 25 از دانمارک، نایب قهرمان سه دوره رقابت های جهانی شکست خورد.

زارکو مارکوویچ ستاره مونته نگرویی الاصل عنابی ها با زدن هفت گل، برترین بازیکن این تیم در دیدار با دانمارک بود. لاسه اسوان فوق ستاره دانمارکی ها هم با زدن هفت گل، تاثیر ویژه ای در ثبت سومین برد شاگردان گودموندور گودموندسون داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار