همدان؛

همایش مرگ بر آمریکا جلوه ای از جبهه حق در برابر بدی هاست

رئیس اسبق سازمان صدا وسیما گفت: همایش بزرگ «مرگ بر آمریکا» برای نشان دادن موضع ما در مقابل استکبار و دفاع از جبهه حق و مقاومت در برابر بدی هاست.

همایش مرگ بر آمریکا جلوه ای از جبهه حق در برابر بدی هاستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عزت الله ضرغامی در همایش مرگ بر آمریکای همدان گفت:هر گاه صحبت از مقاومت می‌کنیم به طور قطع مسئله مقاومت مساوی با جنگ و میدان مبارزه و خونریزی نیست.

وی با بیان اینکه مصداق بارز و کامل مقاومت، مبارزه رزمندگان سلحشور دفاع مقدس در طول تاریخ و به ویژه امروز مدافعان حرم هستند، گفت: مقاومت یک مسئله عمومی است که ریشه در عترت دارد.

رئیس اسبق سازمان صدا وسیما عنوان کرد: هر کسی که یک کار بزرگی را انجام داد و توفیقات فراوان یافت بدون مقاومت و زحمت و ایستادگی در مقابل سختی‌ها مقام بالایی را کسب نمی‌کند.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم به مقامات بالا برسیم باید مقاومت کنیم، ابراز داشت: مقاومت فطری و لازمه وجود هر انسانی است.

ضرغامی تصریح کرد: هر کاری بخواهد به نتیجه برسد نیازمند مقاومت است و مقاومت در تمام عرصه‌ها وجود دارد.

رئیس اسبق صدا و سیما با اشاره به سخنان علامه طباطبایی بیان کرد: اختلافات مبنای بسیار حساب شده‌ای است، دور شدن انسان‌ها از یکدیگر و کمتر شدن محبت مقدمه بسیاری از اختلافات فکری است.

 شبکه های اجتماعی ، محور تأثیرگذاری بی بدیل در عرصه فرهنگ کشور

رئیس اسبق سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرد: ریشه اختلافات فکری که امروز نیز در جامعه وجود دارد به مسئولین و رده ها و خواص بر می‌گردد که پشتیبان نظام، انقلاب، ولایت و خون شهدایشان هستند.

ضرغامی وجود اختلافات را ریشه بسیاری از مشکلات دانست و افزود: نباید برای حل مشکلات به خارج از کشور چشم داشته باشیم چراکه با کنار گذاشتن اختلافات و تکیه بر توان داخلی بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم ما همچنان موضع استکبارستیزی خود را دارند و آن را حفظ کرده‌اند، گفت: همایش «مرگ بر آمریکا» نشان از این امر مهم دارد و اینکه مردم قدردان خون شهدا هستند.

رئیس اسبق صدا و سیما با تأکید بر حفظ وحدت و پرهیز از تفرقه گفت: برگزاری همایش‌ و تجمع‌های استکبارستیزی در دل دشمن ترس و واهمه ایجاد می‌کند و توطئه‌های شوم آنان را نقش بر آب می‌کند.

ضرغامی با اشاره به بهره‌گیری دشمن از ابزار مختلفی چون شبکه‌های اجتماعی و ماهواره برای جنگ نرم با انقلاب اسلامی تأکید کرد: باید تلاش کنیم که از ابزارهای دشمن علیه خود او استفاده کنیم.

وی در خصوص شبکه‌های اجتماعی و حضور جوانان در این شبکه‌ها عنوان کرد: این شبکه‌های اجتماعی محور تأثیرگذاری بی‌بدیلی بر خانواده بوده و نقش مؤثری در عرصه فرهنگ کشور بازی می‌کنند.

ضرغامی در ادامه ابراز داشت: بزرگترهای خانواده در شبکه های اجتماعی همراه با فرزندان باشند و به یکدیگر طرز استفاده صحیح از این شبکه‌ها را بیاموزند چراکه این امر بسیار مؤثر است و دیگر نمی‌تواند مردم را از مسیر خود منحرف کند.

رئیس اسبق صدا و سیما در مورد بدعهدی های آمریکا گفت: ما همه تعهدات را طبق زمانبندی انجام دادیم ولی آنها بدعهدی کردند و عهدشکنی می‌کنند.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.