قم؛

برترین‌ کونگ‌ فوکاران قم

برترین‌ کونگ‌ فوکاران قم معرفی شدند


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگارانجوان از قم؛ با دعوتی که از سوی مسوولان برگزاری این مسابقات از باشگاه‌های فعال کونگ‌فو استان قم صورت گرفته بود، در نهایت تعداد 130 کونگ‌فوکار در رقابت‌های قهرمانی کونگ‌فو قم به میدان رفتند و در رده‌های سنی مختلف به رقابت پرداختند.

بدین‌ترتیب مسابقات قهرمانی کونگ‌فو پسران قم با حضور ورزشکاران چهار رده‌ سنی به انجام رسید و کونگ‌فوکاران سه سبک شامل کونگ‌فو کمپو، کونگ‌فو گرات‌سان و کونگ‌فو توا در تلاش برای کسب مقام‌های اول تا سوم و نشان‌های طلا، نقره و برنز برابر یکدیگر به میدان رفتند.

میزبانی رقابت شرکت کنندگان در پیکارهای کونگ‌فو قهرمانی قم را سالن ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم بر عهده داشت و در پایان این پیکارها، از کونگ‌فوکارانی که موفق به کسب عناوین برتر اول، دوم و سوم شدند برای حضور در نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم منتخب قم دعوت شد.

در این دوره از مسابقات که برترین‌های کونگ‌فو قم حضور داشتند، تیم سبک کونگ‌فو کمپوقم با مربیگری مرتضی ابریان موفق به کسب تعداد 14 مدال طلا، 16 نشان نقره و  12 مدال برنز شد تا با 42 مدال و کسب 214 امتیاز بالاتر از دیگر رقبا رتبه نخست این دوره از رقابت‌ها را کسب کند.

تیم کونگ‌فو کونگ‌فو گرات‌سان قم نیز با هدایت محمدعلی کریمی رئیس این سبک در استان قم در جدال با حریفان شرکت کننده به 12 مدال طلا، هشت نشان نقره و 10 مدال برنز دست یافت و با مجموع 30 مدال 154 امتیاز کسب کرد تا در جایگاه دوم ایستاده و عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود کند.

تیم سبک نیوکونگ‌فو قم نیز با کسب 6 نشان طلا‏، پنج مدال نقره و دو نشان برنز در مجموع 13 مدال توزیع شده در این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص داد تا با کسب 73 امتیاز سکوی سوم مسابقات کونگ‌فو قهرمانی استان قم به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) را کسب کند.

کونگ‌فوکاران سبک کونگ‌فو توا قم نیز در این رقابت‌ها به چهار مدال طلا، دو نشان نقره و سه مدال برنز دست یافتند و با مجموع 47 امتیاز در رده بعدی ایستادند، ضمن اینکه مهربان و هاشم‌زاده به ترتیب به عنوان مربی و داور نمونه انتخاب شدند و عنوان مربی اخلاق نیز به رستمی اختصاص یافت.

در پایان رقابت‌های رده سنی نونهالان این دوره از مسابقات نیز امیرطاها کریمی کونگ‌فوکار سبک گرات‌سان به عنوان ستاره رقابت‌ها انتخاب شد و حسین مهربان در سبک کونگ‌فو توا و ابراهیم رنجبر در سبک کونگ‌فو کمپو شاخص‌ترین چهره‌های این دوره از پیکارها در دو رده سنی نوجوانان و جوانان لقب گرفتند و در پایان با حضور مسوولان باشگاه‌های شرکت کننده و هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم از برترین‌ها تجلیل شد.
برچسب ها: قم ، برترین ، کونگ فو ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار