هوشیار پارسیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

15 هزار پلاک فقیر در پایتخت نیازمند نان شب هستند

مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: بیش از70 هزار پلاک فقیر در سطح شهر تهران شناسایی شده که15 هزار از این تعداد، نیازمند نان شب هستند.

15 هزار پلاک فقیر در پایتخت نیازمند نان شب هستندفرزاد هوشیار پارسیان مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در حال حاضر از 70 هزار پلاک فقیر تحت پوشش طرح حامی در سطح شهر تهران، تعداد15 هزار پلاک نیازمند نان شب هستند که کمک های مردمی از طریق این طرح برای آنان ارسال می شود.

وی افزود: شهروندان می توانند از طریق تماس با شماره تلفن4379 علاوه بر کمک به نیازمندان، به کارتن خواب ها نیز با اهدای یک وعده غذای گرم کمک رسانی کنند.

هوشیار پارسیان در خصوص مراکز بهاران گفت: هم اکنون حدود2 هزار تخت در مراکز بهاران شهرداری تهران خالی است که تا پایان سال نیز 2 هزار ظرفیت دیگر به این تعداد افزوده خواهد شد، همچنین مراکز شفق که به مرکز نگهداری مردان تبدیل شده است، در حال حاضر500 نفر گنجایش دارد و تاکنون400 نفر از معتادان مرد به این مراکز انتقال یافته اند.

مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران به خروج زنان معتاد از مراکز شفق اشاره و بیان کرد: 150 نفر از بانوان نگهداری شده در مراکز شفق تحت متادون درمانی در 2 مرکز ترک اعتیاد با همکاری سازمان بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار گرفته اند که پس از بهبودی به مراکز بهاران انتقال داده می شوند تا توانمند سازی های روحی و روانی برای آن ها انجام گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
احسنت...شناسایی منازل افراد نیازمند و با آبرو بهترین راه کمک رسوندن به هموطنای محتاجمون هست...باید تمرکز کمکهای مردمی رو به سمت این خونه ها میل داد...موفق و سربلند باشید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
خب آقایان اون 13 خودرو لوکس رو امحا نکنید بفروشید و پولشون رو به این نیازمندان بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
ولی خداروشکر وضع مردم فلسطین و لبنان خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
خدایا انشالله فقیران شکم گشنه نمونند دستتون درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
پلاک دیگه چیه ؟ یعنی واحد شمارش ادمای عادی با فقرا فرق داره؟
آخرین اخبار