حضور 750 دانشجو معلم در مسابقات بومی محلی/ برپایی انجمن‌های ورزشی در دانشگاه فرهنگیان

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از برگزاری مسابقات همگانی و بومی محلی در تاریخ 26 مرداد ماه و همچنین ایجاد انجمن‌های ورزشی برای دانشجو معلمان خبر داد.

عباس قنبری معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان از برگزاری مسابقات ورزشی همگانی و بومی محلی برای دانشجو معلمان سراسر کشور خبر داد و گفت: در راستای فرهنگ گردشگری و ایران‌شناسی چنین جشنوار‌ه‌هایی برای دانشجو معلمان تدارک دیده شده است.

وی با اعلام اینکه امشب افتتاحیه این مسابقات در اصفهان برای دختران آغاز می‌شود، عنوان کرد: در این مراسم که با حضور محمود مهر‌محمدی سرپرست دانشگاه و مسئولان محلی برگزار می‌شود شرکت‌کنندگان در لباس‌های بومی و محلی در رژه تیم‌ها حاضر می‌شوند.

قنبری با اشاره به اینکه بر اساس رویکرد اقتصاد مقاومتی دو جشنواره مسابقات ورزشی همگانی و مسابقات بومی و محلی ادغام شده‌اند، گفت: این برنامه برای دختران از 26 مرداد و برای پسران از 28 مرداد ماه در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در خصوص برنامه‌های دیگر برای احیای تربیت‌بدنی بین دانشجو معلمان اظهار کرد: در نظر داریم انجمن‌های ورزشی همانند سایر انجمن‌ها در رشته‌های مختلف برای دانشجو معلمان فراهم شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این برنامه با هماهنگی وزارت ورزش دانشجو معلمان که حائز رتبه‌های برتر باشند برای دوره‌های مربیگری انتخاب می‌شوند.

قنبری به تولید و عرضه محتوای ورزشی و همچنین تولید کتاب و بروشور‌ها اشاره کرد و گفت: این مجموعه فعالیت‌ها از سال قبل آغاز شده و امیدواریم با پیگیری‌هایی که برای اجرای آن به عمل می‌آید روند عملیاتی شدن هر چه بهتر و با کیفیت‌تر دنبال شود.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: در نظر داریم شاهد پرورش مربیان باشیم تا علاوه بر آموزش دروس ورزش را مورد توجه قرار داده و به دانش‌آموزان خود در آینده تعلیم دهند.

وی بیان کرد: دانشجو معلمان هفته گذشته در المپیاد‌های ورزشی دانشجویی شرکت کرده و از بین 110 شرکت کننده از اولین حضور خود مقام 13 تیمی و رتبه اول کشتی آزاد را کسب کردیم همچنین سال گذشته اولین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی با حضور 250 دانشجو معلم طی 14 روز در زنجان برگزار شد.

گفتنی است؛ در مسابقات بومی محلی دانشگاه فرهنگیان که در اصفهان برگزار می‌شود 750 دانشجو معلم و سرپرست از پردیس‌های سراسر کشور حضور پیدا کرده و این افراد از برگزیدگان دوره‌های استانی بوده که از 23 تا 30 مرداد ماه در اردوگاه اصفهان حضور دارند.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار