ادعای امریکن تینکر: اصلاح ایران باید سیاست اصلی رئیس‌جمهور آتی آمریکا باشد

یکی از اعضای گروهک منافقین، در مطلبی ادعایی هدف اصلی رئیس‌جمهور آینده آمریکا را ایجاد تغییرات در ایران خوانده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وبسایت "امریکن تینکر" در مطلبی به قلم یک عضو گروهک منافقین نوشت: آمریکا در حال آماده شدن برای برگذاری یکی از مهم ترین انتخابات های ریاست جمهوری در تاریخ مدرن خود است. هیلاری کلینتون  یا دونالد ترامپ، پس از پیروزی در انتخابات با چالش های بسیاری در زمینه امنیت ملی مواجه خواهند شد. یکی از این چالش ها به امنیت خاورمیانه مربوط می شود؛ مساله ای که بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان را در ارائه راه حلی قطعی با مشکل مواجه کرده است. در حالی که زمان برای هردو نامزد ریاست جمهوری رو به پایان است، خاورمیانه در وضع آشوب و ناامنی بی سابقه ای قرار گرفته است.

تحمل تماشای تصاویر قتل عام مردم بی گناه در سوریه، هر روز دشوارتر از قبل می شود و در همین حال اروپا نیز به هدفی هفتگی برای حملات تروریستی تبدیل شده است. خاورمیانه در 15 سال گذشته به منطقه ای برای خشونت بی حد و مرز تبدیل شده است و بحران این منطقه اکنون به آمریکا نیز راه پیدا کرده است.

نویسنده این مطلب در ادامه مدعی شد: ایران در میان کشورهایی است که نقشی جدی در ناآرامی خاورمیانه ایفا کرده است. سران این کشور تاکنون در تمام درگیری ها از عراق تا سوریه و یمن نقش داشته اند. این کشور در همین حال با ادامه روند آزمایش های موشکی خود، بر خلاف امضای توافقنامه "تاریخی" هسته ای ، سایر کشورهای جهان را تحریک می کند.  

وی در پایان ادعاهای خود نتیجه گرفت: در سراسر جهان، چشمان مردم به رئیس جمهور بعدی آمریکا دوخته شده تا سیاست شجاعانه جدیدی را در خصوص ایران اعمال کند.

ادعا‌های این عضو گروهک منافقین در حالی مطرح می‌شود که جمهوری اسلامی ایران همواره یکی از قربانیان اصلی تروریسم در جهان بوده ‌است. گروهک منافقین نیز تا چندی پیش از سوی آمریکا و کشورهای اروپایی در لیست سیاه سازمان‌های حامی تروریسم قرار داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
خفه شو تواگر تحلیلگر بودی ازسیاست چیزی می فهمیدی اولا عضو منافقین نمی شدی دوم شریک صدام نمی شدی سوم نوکر آمریکا نمی شدید چهارم نوکر آل سعودنمی شدی آ ل سعود که بی قانون ترین کشور دنیاست پنجم مردم کوچه وبازار ایرانی را ترور نمی کردی وهزاران جنایات کوچک وبزرگ برعلیه ایران پس آگر همه آش تویکی خفه باش
آخرین اخبار