در جلسه غیرعلنی شورای شهر مطرح شد؛

تکلیف مصوبات قبلی شورا که رها شده اند، مشخص شود

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: تکلیف مصوبات قبلی شورای شهر که حتی بعضی از آنها 10 سالی می شود رها شده اند باید هر چه سریعتر تعیین شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در دویست و هشتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران، گفت: خیلی از مصوبات قبلی شورا با اینکه زمان زیادی از ابلاغ آنها می گذرد اما هنوز اقدامی در راستای آنها صورت نگرفته و عمر برخی از این مصوبات به 10 سال هم می رسد.

وی ادامه داد: باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف این مصوبات صورت گیرد و جلسه ای با روسای کمیسیون ها برگزار شود.

شاکری اظهار داشت: برای تسریع در این امر پیشنهاد می دهم کمیسیون تنقیح قوانین شهرداری تهران به شورا کمک کند تا بازنگری در این مصوبات صورت گیرد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به اتفاقات بحرین و حکم جنجال برانگیز سلب تابعیت آیت الله عیسی قاسم اشاره کرد و گفت: بدیهی ترین حقوق یک فرد برخورداری از حق تابعیت است و متاسفانه می بینیم برخی از دست نشانده های آل سعود حتی این حق را هم از انسان ها سلب می کنند.

وی گفت: نباید گذاشت حادثه شیخ نمر این بار در بحرین اتفاق بیافتد و باید جلوی این قبیل اقدامات گرفته شود.

شاکری همچنین در صحبت های خود پیشنهاد داد تا مکانی به نام شهدای بحرینی نام گذاری شود.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران همچنین طلای کیانوش رستمی را به قهرمان پروران کرمانشاه و نیز روز خبرنگار را با تاخیر یک هفته ای تبریک گفت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار