بازداشت دختر فلسطینی بوسیله اشغالگران صهیونیست به بهانه حمله با سلاح سرد +عکس

نظامیان رژیم صهیونیستی یک دختر 15 ساله فلسطینی را به اتهام حمله با سلاح سرد به نظامیان اشغالگر قدس بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه راشاتودی، نظامیان رژیم صهیونیستی شب گذشته یک دختر فلسطینی را به همراه پدر و مادرش به اتهام حمله با سلاح سرد در نزدیکی یکی از پست های ایست بازرسی در غرب جنین بازداشت کردند.

خبرگزاری فلسطینی معا به نقل از منابع اسرائیلی اعلام کرد این دختر که داخل خودرویی بود، به سربازان صهیونیست در پست 300 ام الریحان در غرب جنین نزدیک شد و با درآوردن یک چاقو، یک سرباز زن اسرائیلی را زخمی کرد. منابع اسرائیلی گفتند توانسته اند این دختر را بدون شلیک گلوله بازداشت کنند. همچنین طبق گفته این منابع،  این سرباز اسرائیلی دچار جراحت های اندک شده است.

از سوی دیگر، رئیس شورای منطقه ای روستای ام الریحان اعلام کرد این دختر "آمال جمال محمد" 15 ساله است که به همراه پدر و مادرش بازداشت شد.

این در حالی است که روزنامه قدس به نقل از یکی از منابع آگاه نوشت: جمال قبها، پدر 50 ساله این دختر فلسطینی با خودروی خود و به همراه فرزند و همسرش به این پست بازرسی رسیدند. هنگام عبور از این پست بازرسی، این سرباز اسرائیلی  تلاش کرد برای آنها مشکل ایجاد کند و به خصوص این دختر فلسطینی را عصبانی کرد.

این روزنامه در ادامه نوشت: این دختر بدون علت به این سرباز حمله کرد و وسیله برنده خود را نیز در کنار او انداخت؛ اما عناصر اسرائیلی تصور کردند وی این سرباز را زخمی کرده است.

خانواده قبها با تکذیب روایت صهیونیست ها در خصوص این که وی تلاش داشته این سرباز را زخمی کند اعلام کردند همگان در این منطقه از رفتار نفرت انگیز این نظامی صهیونیست که با شهروندان به هنگام عبور از مانع امنیتی به شیوه ای وحشیانه رفتار می کند، آگاه هستند.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار