تلگراف: انجیل‌باران مواضع تحت سلطه داعش بوسیله یک گروه مسیحی

یک گروه مسیحی سعی دارد با استفاده از پهپاد، هزاران انجیل الکترونیکی را در قلمرو تحت سلطه داعش پخش کند.

انجیل باران مواضع تحت سلطه داعش به‌وسیله یک گروه مسیحیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی تلگراف؛ یک کلیسا در سوئد با استفاده از پهپادها سعی دارد هزاران انجیل الکترونیکی را در قلمرو تحت سلطه داعش پخش کند.

این گروه مسیحی که "لیوتس آرد" (Livets Ord) به معنای "کلام زندگی" نام دارد اقدام به طراحی تعداد زیادی کتاب انجیل الکترونیکی کرده است.

کریستین آکر هیلم، رهبر این کلیسا درباره این طرح می‌گوید: انجیل‌های الکترونیکی به اندازه جعبه قرص هستند. این انجیل‌ها دارای یک صفحه نمایش بوده و نیازی به جریان برق و شارژ آن نیست.

در وب‌سایت این کلیسا آمده است: آرزوی ما انتقال عشق و امید ذکرشده در انجیل به مردمی است که در اوضاع اسفناک زندگی می‌کنند. اجرای این پروژه طی چند هفته آینده آغاز می‌شود و امیدواریم هزاران انجیل را در این مناطق پخش کنیم. این گروه قرار است پهپادهای موردنیاز برای این طرح را در اختیار کلیسا قرار دهد.

گروه مسیحی لیوتس آرد شاخه‌ای از مسیحیت اوانجلیکی است که در سال 1983 تحت حمایت کلیسا تأسیس شد. از لحاظ ایدئولوژی، این گروه مسیحی شباهت زیادی به جنبش پنطیکاستی در آمریکا دارد. این کلیسا پیش از این مبلغان خود را به کشورهایی از جمله روسیه، اوکراین، افغانستان، اسرائیل و هند اعزام کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
اول فکر کردم منظورشان میوه انجیر هست خوشحال شده بودم که بیچاره ها از گرسنگی نجات پیدا میکنن.دلم واسه بچه‌ها خیلی میسوزاند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
نامردها بجای اینکه نیرو بسیج کنید واز تحت سلطه و جنایات داعشی های صهیونیست نجاتشون بدید در یک اقدام هماهنگ با داعشی های کافر نامسلمون اقدام به پخش انجیل می کنید مردم دست شما رو خوندن و دست از اسلام عزیز بر نمی دارن شما میخواهید از اسلام هراسی که داعشی ها کردند سو استفاده کنید می خواهید با گسترش مسیحیت باعث گسترش سلطه اجانب بر منطقه بشید ای احمق ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
این ها هم فرصت رو برای تبلیغ مناسب دیدن شروع به تبلیغ مسیحیت کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
وقتی خورشید نیست
ماهم نعمته
آخرین اخبار