اهواز؛

اجرایی شدن طرح حفظ قرآن در ناجا

طرح حفظ سراسری قرآن کریم در فرماندهی ناجا خوزستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر اداره قرآن و حدیث عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان اظهار کرد: طرح حفظ سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان کادر و وظیفه و خانواده آنها در فرماندهی ناجا خوزستان اجرا می‌شود.

ستوان دوم حسین محمدی،  با بیان اینکه در سال گذشته حدود یک هزار و چهارصد نفر در این طرح شرکت داشتند، افزود: از این تعداد ۷۴۰ نفر در رشته‌های حفظ ۱ جزء، ۳ جزء و ۵ جزء قرآن کریم در آزمون شفاهی پذیرفته شدند. این طرح از سال ۸۹ تاکنون در ناجای خوزستان در حال اجرا است.

محمدی با بیان اینکه این طرح قرآنی در سال جاری نیز در حال اجرا است، افزود: کلاس‌های آموزشی حفظ حضوری قرآن کریم آغاز شده است و آزمون حضوری طرح حفظ قرآن کریم ۲۰ آبان‌ماه برگزار می‌شود.

مدیر اداره قرآن و حدیث عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان عنوان کرد: همچنین علاوه بر اجرای طرح حضوری قرآن کریم طرح غیرحضوری حفظ قرآن کریم به منظور بهره مندی بیشتر از فضای قرآنی نیز اجرا می‌شود. در این طرح مربیان و مدرسان انتخاب شده به صورت هفتگی با شرکت‌کنندگان در طرح به صورت تلفنی تماس گرفته و روند حفظ قرآن آنها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.