عبور هزاران تروریست از مرز ترکیه-سوریه برای کمک به همقطارانشان در حلب

منابع سوری از عبور هزار تروریست از طریق مناطق مرزی ترکیه با سوریه، بدون توجه نیروهای ترکیه به آن‌ها خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، جنگنده‌های سوری و روسی ده‌ها حمله به مواضع و مراکز تجمع گروه‌های مسلح در محورهای غربی حلب انجام دادند.

المیادین همچنین گزارش داد: ارتش سوریه مواضع گروه‌های مسلح در جنوب غرب حلب را پس از خارج کردن کامل آنها از 1070 دستگاه، زیر آتش گرفته است.

در همین حال، منابع سوری از عبور هزار فرد مسلح از مرزهای ترکیه و سوریه در ادلب برای جنگیدن در کنار همقطارانشان در حلب خبر دادند.

این منابع بیان کردند: ترکیه به این افراد مسلح اجازه داده است که به حلب بروند. این تروریست‌ها به حومه جنوبی و جنوب غربی حلب، جایی که نبردها شدید است، می‌روند.

از سوی دیگر، در حومه دمشق نیز منابع نظامی اعلام کردند: ارتش سوریه موفق به بازپس‌گیری همه مناطقی که تروریست‌های جیش الاسلام در غوطه شرقی دمشق به کنترل خود درآورده بودند، شده و تنها یک منطقه باقی مانده است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
ترکیه داره ایران و روسیه را بعد از کودتا با تغییر دروغین موضعش در سوریه بازی می ده. جناب دکتر ظریف اردغان مار و خوش خط خالی است که نباید گول مواضع دروغین اش خورد.
Saudi Arabia
ایران زمین
۱۴:۵۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
محاصره حلب بهتر از فتح حلب است، با محاصره حلب حداکثر توان تروریست ها مشخص خواهد شد، تزریق نیروهای جدید یعنی نفس های آخر. این نیروها وارد باتلاق حلب نشوند مطمئنا به یمن و جاهای دیگر تزریق خواهند شد.
آخرین اخبار