بازدید رئیس ستاد مشترک ارتش سوریه از مراکز نظامی حلب

رئیس ستاد مشترک ارتش سوریه از تعدادی از یگان‌ها و مراکز نظامی در شهر حلب و مناطق اطراف آن بازدید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سومریه نیوز، «علی عبدالله ایوب،» رئیس ستاد مشترک ارتش سوریه و نیروهای مسلح، به همراه شماری از فرماندهان سوری به دستور «بشار اسد،» رئیس جمهور این کشور، امروز از تعدادی از مراکز نظامی حلب بازدید کرد.

وی در این سفر تحولات میدانی، شرایط فعالیت نیروهای نظامی و آمادگی آنها و نیز همکاری و هماهنگی بین نیروها را مورد ارزیابی قرار داد.

رئیس ستاد مشترک ارتش سوریه  ضمن گوش کردن به توضیحات فرماندهان میدانی در خصوص ماهیت عملیات‌ها و نبرد با گروه‌های تروریستی، توصیه‌هایی را برای برنامه‎ریزی و اجرای عملیات‌ها به آنها ارائه کرد و روحیه مبارزه و معنویت نیروها در بیرون راندن تروریست‌ها ستود.

وی تأکید کرد: بدون شک، ما پیروز میدان نبرد در سوریه هستیم؛ چرا که ما اصحاب حق اراده و قدرت برای دفاع از این سرزمینیم. مردم، قهرمانی‌های ارتش و حکمت و رهنمودهای «بشار اسد،» رئیس‌جمهور سوریه، نیروی ما در مسیر این پایداری است.

نیروهای نظامی مستقر در این مراکز نظامی نیز تأکید کردند:« به امیدواری و خوش‌بینی خود و به تلاش و مبارزه برای بازگرداندن امنیت و ثبات به وطن‌مان ادامه خواهیم داد.»



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار