کلاهدوز: پیراهن های برتر تور "سینگ کاراک" را کسب کردم

رکابزن تیم سپاهان کویر یزد گفت:خوشبختانه توانستم سه پیراهن سلطان کوهستان،طلایی و امتیازی را در تور سینگ کاراک از آن خود کنم .

امیر کلاهدوز در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: هدف من از شرکت در تور "سینک کاراک" کسب بهترین نتیجه ممکن و دریافت سه پیراهن برتر در رشته استقامت جاده بود.

وی ادامه داد: معتقدم نتایج کسب شده نسبت به سال گذشته بهتر بوده، چرا که توانستم در مجموع تمامی مراحل تور، پیراهن های برتر را از آن خود کنم

وی افزود:در هر صورت در طول مسابقات ورزشکاری که بهترین نتیجه را کسب کند می تواند پیراهن طلایی را بدست آورد و پیراهن کوهستان نیز به دوچرخه سواری که در سربالایی های تور نسبت به دیگر رکابزنان بهتر باشد اهدا می شود. 

رکابزن تیم پیشگامان گفت :پیراهن امتیازی هم به بهترین "اسپیرنتر" در تور تعلق خواهد گرفت که خوشبختانه توانستم با بهترین نتایج در تور "سینگ کاراک" اندونزی سه پیراهن را به دست آوردم و بسیار از این موضوع خرسند هستم.

وی در مورد برگزاری رقابت های تور اندوئزی گفت: خوشبختانه در این تور مشکلی از بابت حوادث احتمالی و زمین خوردن وجود نداشت و میزبانی خوبی را در این دوره شاهد بودیم.

کلاهدوز در مورد سرمربی تیم پیشگامان کویر یزد و شایعه برکناری وی توضیح داد:سر مربی تیم در طول مسابقات با ما همراه بود و موضوع خاصی در این باره وجود نداشت و سُلگی به عنوان مربیتیم پیشگامان کویر یزد محسوب می شود  اما در این مسابقات سید رضایی جایگزین وی بود و بحث کنار گذاشتن مطرح نیست و در اینگونه مسابقات سیدرضایی ما را همراهی می کند و سلگی مربی تیم گاهی درا ین مسابقات همراه مان می آید.



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار