معظمی گودرزی:

برای رقابت در تورهای آسیایی آماده می شوم

ملی پوش دوچرخه سواری گفت:در المپیک در حد توانم رقابت کردم و هم اکنون برای شرکت در تورهای آسیایی آماده می شوم.

آروین معظمی گودرزی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد:با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی فدراسیون دوچرخه سواری برای حضور در المپیک و تمرینات فشرده و خستگی حاصل از آن، بیشتر از این از خودم انتظار نداشتم زیرا رکابزنان کشورهای دیگر  برای رسیدن به مدال و جایگاه مناسب در المپیک حداقل 8 سال تمرین کرده بودند.  
وی افزود: پس از بازگشت از مسابقات المپیک 2016  ریو تمرینات را بی وقفه ادامه می دهم تا برای حضور با تیم باشگاهی در رقابت هایی که در کشورهای  قزاقستان وچین برگزار خواهد شد به آمادگی مطلوب برسم.  
 
معظمی گودرزی در ادامه تاکید کرد: تور "آلماتی"  به میزبانی قزاقستان  اواسط مهرماه و به صورت تک مرحله ای برگزار می شود و اکثر قهرمانان جهان در آن شرکت می کنند.
 
ملی پوش دوچرخه سواری در ادامه توضیح داد:یکی دیگر از تورهای بین المللی  که به همراه تیم باشگاهی پیشگامان کویر یزد  شرکت خواهم کرد تور "فوژ" چین است اما به خاطر بیماری سرما خوردگی و عفونت سینوزیت هایم که سال گذشته در اثر تمرین درسرما به وجود آمد قدرت بدنی ام افت کرده است که اگر بهبودی حاصل شود مشکلاتم برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار