اهواز؛

تجلیل از آزادگان شاغل در مناطق نفتخيزجنوب

همزمان با سالروز ورود آزادگان سر افراز به ميهن اسلامی، آيين تجليل از آزادگان شاغل در ستاد و شركت های تابع شركت ملی مناطق نفتخيزجنوب برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيزجنوب طي سخناني اظهار داشت: آزادگان سرمايه هاي واقعي كشور هستند كه درجنگ تحميلي و دردوران اسارت، در راستاي اعتلاي ايران اسلامي نهايت تلاش خود را به كار گرفتند.

عالي پور در ادامه با بيان اينكه خانواه هاي آزادگان نيز در دوران اسارت مصائب زيادي را متحمل شدند يادآورشد: مجموعه مديران مناطق نفتخيز جنوب در راه خدمت رساني به آزادگان از هيچ كوششي دريغ نخواهند كرد.

عباس ممبيني فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان نيز در اين مراسم از آزادگان به عنوان شهداي زنده ياد كرد و افزود: توكل به خدا، رهبري امام راحل و اتحاد مردم رمز موفقيت و حفظ استقلال ايران اسلامي بود كه آزادگان اين مرز و بوم، با تبعيت از رهبري پيامبر گونه معمار كبير انقلاب اسلامي و اتكال به خداوند در اين زمينه اقدامات شاياني انجام دادند.

جعفر فياض مهر رييس امور ايثارگران شركت ملي مناطق نفتخيزجنوب نيز در اين مراسم رشادت هاي آزادگان در جنگ تحميلي را ازعلل اسارات آنان عنوان كرد و بیان داشت: آزادگان سرمايه هاي اين مملكت هستند و ما بايد قدردان اين سرمايه ها باشيم.

غلامرضا شيرالي مديرمنابع انساني شركت نفت و گاز كارون به نمايندگي از آزادگان مناطق نفتخيزجنوب طي سخناني با بيان اينكه آزادگان عصاره اي از ملت ايران هستند و ما خود را مديون ايران اسلامي مي دانيم اذعان کرد: خدماتي كه صنعت نفت به آزادگان و جانبازان ارائه مي دهد، بي نظير است و ما قدردان اين خدمات هستيم.

همچنين در پايان اين مراسم از 25 تن از آزادگان شاغل درشركت ملي مناطق نفتخيزجنوب با اهداي لوح تقدير و هديه تجليل به عمل آيد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.