اهواز؛

همایش بزرگ آزادگان در اهواز برگزار شد.

در سالروز بازگشت آزادگان به کشور اسلامی، همايش بزرگ آزادگان در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران خوزستان گفت : سالروزبازگشت آزادگان عزيز به کشور، يک رويداد فراموش ناشدني در تاريخ ايران اسلامي به شمار ميرود و ياد آور  يک پيروزي بزرگ براي جمهوري اسلامي ايران است.

عبدالرضا فرجيان افزود: آزادگان عزيز بخش مهمي از جامعه ايثارگران، سرمايه هايي عظيم براي کشور و نظام اسلامي بوده و بعنوان اسطوره هاي مقاومت نظام ميهن اسلامي همواره قابل تحسين و ستايش هستند.

وی ضمن ارائه گزارشي از برنامه هاي سالروز ورود آزادگان گفت: 2 هزار و 750  آزاده در استان حضور دارند که مهم‌ترين دغدغه هاي آنان، بحث اشتغال فرزندان، مسکن و درمان است و همواره انتظار توجه و سامان‌دهي اين مسائل را داشته و البته اين موارد بعنوان چالش‌هاي اساسي در بنياد شهيد و امور ايثارگران به حساب آمده و مورد پيگيري هستند.

فرجيان همچنين با اشاره به تشکيل شوراي استاني ترويج و توسعه فرهنگ ايثار و شهادت نيز اظهار داشت: اين شورا به رياست استاندار محترم تشکيل گرديده و بر آنست که با حمايت و همراهي تمامي ادارات و دستگاههاي اجرايي استان، گام هاي مهم و اساسي براي پرداختن به اين موضوع و توجه جدي تر به مسائل و مشکلات جامعه ايثارگري بردارد.

دکتر شريعتي استاندار خوزستان که در اجتماع بزرگ آزادگان حضور يافتند هم با اشاره به اينکه آزادگان تجسم و تبلور مقاومت ملت ايران و بخش پر فراز و نشيبي از تاريخ مقاومت و مجاهدت انقلاب اسلامي هستند، گفت: ايثارگران عزيز ولي نعمت ما در جامعه هستند و ما به همه اين عزيزان، بويژه آزادگاني که علاوه بر شرکت در جهاد و دفاع از کشور و نظام، ساليان سختي را به دور از وطن، در سخت ترين شرايط گذراندند مديونيم و به وجودشان افتخار ميکنيم.

وی با انتقاد از عملکرد برخي مسئولان بويژه وزارت کار، رفاه و امور اجتماعي، رسيدگي و ساماندهي امر اشتغال بويژه توجه اساسي به اشتغال ايثارگران را خواستار شد.

در اين همايش، دکتر فاضلي نيا آزاده و مسئول موسسه پيام آزادگان نيز اظهار داشت: آزادگان که
ساليان بسياري را در بدترين شرايط  سپري کردند ثابت نمودند که براي تحقق ارزش هاي اسلامي هيچگونه مسامحه و کوتاهي نخواهند داشت.

وي با بيان مواردي از مشکلات آزادگان بويژه معضل اشتغال، توجه جدي به اين مسائل را از مسئولان خواستار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.