زنجان؛

ظرفیت بالای بخش تعاون در ایجاد اشتغال

مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان بخش تعاون را یکی از ظرفیت های مهم برای ایجاد اشتغال عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛احمد غریوی مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان  با اشاره به اهمیت  تشکیل تعاونی و ظرفیت بخش تعاون برای ایجاد اشتغال، گفت: توجه به اقتصاد بخش تعاونی در کنار بخش خصوصی و دولتی باید به صورت ویژه پیگیری شود.
وی با بیان اینکه در حوزه تعاون در خصوص تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی برنامه های خود را به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان ارائه نموده ایم و امیدواریم با لطف الهی و همیاری دیگر دستگاه های اجرایی استان حداکثر این برنامه ها محقق شود.
غریوی  گفت: با جدیت به دنبال تشکیل شرکت های تعاونی توسعه عمران شهرستانی هستیم تا با مشارکت خود مردم در این تعاونی ها قدم های مثبتی در بحث ایجاد اشتغال و افزایش میانگین درآمدی مردم برداریم .
مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان با بیان این‌که بی‌شک دولت به تنهایی قادر نخواهد بود به نیاز جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در حوزه اشتغال اهتمام داشته و همه این قشر را منتفع و راضی نگه دارد، افزود: بهترین راهکار برای این‌که بتوان دغدغه جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در حوزه اشتغال را تا حدودی مرتفع کرد، توسعه بخش تعاون است،
وی با اشاره به ایجاد اشتغال بالا در بخش خدمات اظهار کرد: در تلاش هستیم تعاونی های بخش خدمات را هم در استان توسعه دهیم .

انتهای پیام/ن
برچسب ها: ظرفیت ، تعاون ، اشتغال ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.