تبریز؛

آذربایجان شرقی رتبه نخست کشور در شاخص احساس امنیت

در نظر سنجی های انجام شده از سوی معاونت اجتماعی ناجا؛ استان آذربایجان شرقی رتبه نخست در شاخص احساس امنیت در کشور را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی در جلسه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان عجب شیر گفت:آذربایجان شرقی از امن ترین استانهای کشور است و این مهم برگرفته از فرهنگ بالای مردم و تعامل بالای مردم با پلیس است.

 مجید ردکا با اشاره به موفقیت های به دست آمده توسط فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در راستای تعامل با مردم تصریح کرد: بدون شک توفیق در رسیدن به مرحله مطلوب از نظر برقراری نظم و امنیت در استان مرهون نقش آفرینی اهالی رسانه ها بوده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از تعامل مثبت پلیس و مطبوعات در آذربایجان شرقی گفت: اطلاع رسانی سریع و درست مطبوعات در این منطقه مبنای بسیاری از تصمیم ‌سازی ها بوده است.

وی با اشاره به سال روز آزداگان سرافراز میهن اسلامی افزود:در نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی 83آزاده و816شهید در دوران دفاع مقدس وشهدای مبارزه با مواد مخدر وسایر موارد و23نفر جاویدی اصل داریم که یادوخاطه همه آنها را گرامی میداریم .

در پایان این مراسم با حضور مسوولان نظامی وانتظامی استان ومسوولان شهرستان با اهدای لوح تقدیر از زحمات رضا اصلانی فر قدردانی و حکم فرماندهی انتظامی شهرستان عجب شیربه رحمان عبدی اهدا شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.