اردبیل؛

واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی در کشور به بخش خصوصی

معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی در کشور به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ هوشنگ خندان‌دل در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی دولت یازدهم واگذاری طرح‌های عمرانی به بخش خصوصی است که در این راستا امسال در صدد هستیم پروژه‌های نیمه‌تمام این حوزه در کشور را به بخش خصوصی واگذار کرده و بتوانیم عملیات اجرایی این طرح‌های عظیم را تسریع بخشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پروژه‌های بسیار زیاد نیمه‌تمام از دولت قبلی به این دولت به ارث رسیده است، افزود: در صدد هستیم با برنامه‌های راهبردی و سازنده اتخاذشده پروژه‌ها را در مدت زمان معین به بهره‌برداری برسانیم که باید از ظرفیت بخش خصوصی برای تکمیل این طرح‌ها استفاده کنیم.

معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور تصریح کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی تمام مناطق کشور در حال بررسی است تا با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی این طرح‌ها را اجرایی کنیم که نیاز است در این زمینه مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنند.

خندان‌دل یکی از راهکارهای اساسی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری را استفاده از ظرفیت‌ها و توان‌ داخلی برشمرد و گفت: استان اردبیل نیز ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه‌های مختلف دارد که باید از این قابلیت‌ها برای توسعه استان با مدیریت مناسب و راهبردی استفاده شود.

وی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بخشی از پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی استان اردبیل به بخش خصوصی واگذار می‌شود تا این پروژه‌ها در مدت زمان مشخص به بهره‌برداری برسد و دولت به وعده‌هایی که در سفر خود برای اتمام این پروژه‌های عمرانی در اردبیل داده بود، عمل می‌کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.