همدان؛

تهدید اصلی داعش هم اکنون از افغانستان است

کارشناس مسائل سیاسی ازافتتاح نیروهای مردمی داعش در 25 شهر افغانستان خبر داد.

تهدید اصلی داعش هم اکنون  از افغانستان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمود قاسمی در نشستی  با عنوان «انس و مودت» با حضور بازنشتگان و خانواده های نیروهای مسلح در سپاه ناحیه بهار گفت: امروز وضعیت در کشورهای عراق و سوریه به نفع جبهه مقاومت بوده اما تهدید اصلی در کشور افغانستان و جبهه شرقی است.

وی با بیان اینکه داعش دست پرورده آمریکا و اسرائیل است، اظهار داشت: آنان با ساختن داعش خواستند که اسرائیل در حاشیه امن قرار بگیرد.

محمود قاسمی با اشاره به جبهه مقاومت افزود: در حال حاضر وضعیت در کشورهای عراق و سوریه به نفع جبهه مقاومت بوده اما تهدید اصلی در کشور افغانستان است.

وی با اشاره به حضور نیروهای آمریکایی در افغانستان تصریح کرد: امروز حدود 50 هزار نیروی امریکایی در کشور افغانستان مستقر است.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه داعش در کشور افغانستان در 25 شهر دفتر افتتاح کرده است، عنوان کرد: این تهدیدی بزرگ از طرف جبهه شرقی برای جمهوری اسلامی است.

وی از بیکاری، طلاق و مسائل معیشتی با عنوان تهدیدات داخلی نام برد و خاطرنشان کرد: امید است با حضور مسئولین دلسوز، کشور ما روزبه روز قوی‌تر شود .

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.