اصفهان؛

کاهش 6 درصدی سرقت در چادگان

فرمانده انتظامی چادگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل، انواع سرقت در شهرستان چادگان 6 درصد کاهش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سهراب قرقانی  اظهار کرد: با توجه به ساحلی بودن این شهرستان از ابتدای سال جدید با تعامل و همکاری نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و مردم امنیت اجتماعی بسیار خوبی را با توجه به افزایش حجم ترددهای مسافران و گردشگران در شهرستان چادگان شاهد بودیم.

وی افزود: دستاورد این امنیت کاهش 20 درصدی سرقت منازل، کاهش 80 درصدی سرقت از اماکن، کاهش 50 درصدی سرقت داخل خودرو و 50 درصدی سایر سرقت‌ها و در نهایت کاهش 6 درصدی را در مجموع سرقت‌ها در ایام پنج ماهه امسال شاهد بوده است.

فرمانده انتظامی چادگان بیان داشت: کشفیات اموال سرقت شده در پنج ماهه سال جاری  در شهرستان چادگان نسبت به سال گذشته 95 درصد افزایش داشته است.

وی به اجرای طرح انتظامی و اخلاقی در شهرستان اشاره کرد و گفت: در پنج ماهه امسال 8 طرح انتظامی امنیت اخلاقی، کنترل تفرج‌گاه‌ها و امنیت اجتماعی، پیشگیری از سرقت و کنترل مجرمان با همکاری دستگاه قضایی در شهرستان اجرایی شد که حاصل آن تأمین امنیت مطلوب و کاهش محسوس سرقت‌ها در این ایام بود.

فرمانده انتظامی به آموزش‌های همگانی نیز اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی شهرستان چادگان در راستای آشنایی کشاورزان، کاسبان محل و مدارس کلاس، امنیتی برگزار کرده که توسط کارشناسان آموزش‌های لازم جهت برنامه‌ریزی و جلوگیری از سرقت ارائه کرده است.

وی در پایان بیان داشت: از مردم فهمیم شهرستان چادگان انتظار داریم چنانچه چهره‌های مشکوک و پلاک‌های ماشین ناشناس که در شهر تردد می‌کنند را مشاهده کردند مراتب را به 110 اطلاع دهند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.