آخرین وضعیت پرونده ژ‌وزه از زبان معاون حقوقی پرسپولیس

علی جمشیدی آخرین وضعیت پرونده مانوئل ژو‌زه سر‌مربی سابق پرسپولیس را تشریح کرد.

آخرین وضعیت پرونده ژ‌وزه از زبان معاون حقوقی پرسپولیسعلی جمشیدی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و ‌فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: دو وکیل بین‌المللی باشگاه برای مذاکره با مسئولان فیفا‌ و قضات دادگاه CASبه زوریخ رفتند و ما منتظر بازگشت آنها هستیم تا نتیجه نهایی را اعلام کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: نگرانی بابت پرونده شکایت مانوئل ژوز‌ه وجود ندارد چرا که و‌کلای کار‌بلد باشگاه تمام تلاش خود را برای حل این مشکل می‌کنند تا خطری باشگاه را تهدید نکند.

جمشیدی درباره اظهارات رویا‌نیان بابت پرونده ‌ژوزه بیان کرد: مدیریت ناکارآمد رویانیان‌ د‌ردسرهایی برا باشگاه در زمینه قرارداد ژ‌وزه ایجاد کرد. قراردادهای نجومی مربیان و بازیکنان در دوران مدیریت سابق باعث شد که باشگاه با بدهی‌های سنگین مواجه شود.

وی درباره احتمال کسر امتیاز از پرسپولیس گفت: برخلاف اظهارات برخی از رسانه‌ها کسر امتیاز باشگاه را تهدید نمی‌کند. اگر دادگاه تجدید نظر رای ‌فیفا را تایید کند در آن صورت فقط باشگاه پرسپو‌لیس پرداخت جریمه سنگین مواجه می‌شود.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال امیدوارم که و‌کلای باشگاه با  دست پر به تهران باز گردند و حامل پیامهای خوب از مذاکرات با مسئولان ‌فیفا باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار