یزد؛

نوبخت در هفته دولت به یزد می آید

رئیس سازمان برنامه و بودجه یزد از سفر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛ حمیدرضا نصیری زاده گفت: نوبخت به نمایندگی از دولت تدبیر و امید، هفته دولت در یزد حضور پیدا خواهد کرد.

وی افزود: برنامه های متنوعی در سفر دو روزه سخنگوی دولت پیش بینی شده که از آن جمله می توان به حضور در مراسم نمازجمعه و دیدار با اقشار مردم، دیدار با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه یزد، منتخبان، دانشگاهیان، فرهنگیان، علما، خانواده شهدا و ایثارگران اشاره کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اضافه کرد: در این سفر، مسائل مهم استان از جمله اعتبارات هزینه ای و روند اعطای تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی استان با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نصیری زاده ادامه داد: بررسی پیشرفت طرح های سفر رئیس جمهوری و مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی نیز از سایر مواردی است که در این سفر مورد تاکید خواهد بود.

وی با اعلام بازدید معاون رئیس جمهور از تعدادی طرح های منتخب استان، اظهار امیدواری کرد تا استان از این سفر بهره لازم را کسب کند.

این مسئول با بیان اینکه سخنگوی دولت همچنین باحضور در شبکه استانی یزد و در جمع خبرنگاران، دستاوردهای دولت را تشریح خواهد کرد، یادآور شد: نوبخت پیش از این مردادماه ۹۳ و اسفندماه ۹۴ به منظور حضور در شورای برنامه ریزی و توسعه استان و سفر استانی دولت تدبیر و امید در یزد حضور یافته بود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار